Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe peusejotti taas  (Luettu 4192 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Ranskatar taas
Kaverilla meinas pokkaa koetella kun meni uutukaisen Citroénin kans pajalle valittaen
rengaspaineanturien antamia hälytyksiä, myyjä just esitelly hienoja lisävarusteita mm.
Korjaamopäällikkö lakoniseen tapaansa toteaa -ettei ne kellään pelaa, läppärillä
suljetaan em toiminto  ::)

Mulla Transportteris piippaili jarrupalojen kulumisvaroitin aikansa ja paikallisella pajalla
johtoo tinattiin , paloja vaihettiin... :P
Vikaa ei saatu kuriin niin vein WV pajalle ja kas lakkasj piippaus, päällikkö sanos jotta
ei ne vanhana toimi, läppärillä ruksi päälle ja lakkaa piippailemasta ja sielähän oli
uudet palat paikallaan, *ittu että otti päästä  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

RockBull

  • Vieras
Vs: peusejotti taas
minkälaenen joloha mahtaapi olla pösö 406:sen käsijarrun säätö. Olihäntä katastusmies ilenny hylätä katastuksen moesesta syystä

Erittäin yksinkertainen juttu. Heti alkuun varoitan että jarrukilpi voipi olla kaputtis,ei saa kun pösöltä. 406 yleisesti ottaen helppo ti miähen seppiä.
Eli käsijarruvaijeri löysälle ja kehit ne kenkät. Levy pois,ennen sitä tietysti jarrusatula pois,näät kenkien kunnon. Ainoa kalliimpi juttu ne kilvet,olikohan n.80,-€ kpl. Ja terotan vielä että uudet tai vanhat kenkät niin kehi ne vaijeri löysällä. Ja Kas pösössä on sellainen käkkäri että äiti ei usko.
Siihen Volvoon samat ohjeet,tosin joissain vm ei kehintää,joudut tekemään lattaraudasta hieman pidemmät palaset kuin orig.

Ja vielä kerran kehintä vaijeri löysättynä.......