Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Höh ...  (Luettu 4572 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Höh ...
Ei lehmät välitä politiikasta , enkä kyllä itsekkään siihen osallistu kuin täällä .

Aulis sanoo ettei kokoomuslaiset ole kaffeeta ryystämässä teltoilla , ei tietenkään , alkossa ne vastaan tulee .  ;D ;D ;D ;D
Kaviohekat ryystää kahvia teltalla ja me muut käymme alkosta konjamiinia... :D
Holistit

Kehveli Kalle

  • Vieras
Vs: Höh ...
Ei lehmät välitä politiikasta , enkä kyllä itsekkään siihen osallistu kuin täällä .

Aulis sanoo ettei kokoomuslaiset ole kaffeeta ryystämässä teltoilla , ei tietenkään , alkossa ne vastaan tulee .  ;D ;D ;D ;D
Kaviohekat ryystää kahvia teltalla ja me muut käymme alkosta konjamiinia... :D
Holistit
Tsori joka aamu ajokuntoinen... Entä sä??? ;D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Höh ...
Ei lehmät välitä politiikasta , enkä kyllä itsekkään siihen osallistu kuin täällä .

Aulis sanoo ettei kokoomuslaiset ole kaffeeta ryystämässä teltoilla , ei tietenkään , alkossa ne vastaan tulee .  ;D ;D ;D ;D
Kaviohekat ryystää kahvia teltalla ja me muut käymme alkosta konjamiinia... :D
Holistit
Tsori joka aamu ajokuntoinen... Entä sä??? ;D
Sunnuntaisin jollen ole töissä en rattiin mene ja piste .  ;)

Veeti

  • Vieras
Vs: Höh ...

Tämä hessu se ei olekkaan mikään tyhmä mies.Täytyy tunnustaa.

Osaan lukea ja kirjoittaa , eikös se riitä  ;)
Pitäis hiukan kanssa olla jonkunlaista ajatustoimintaa... Sulla ei hirveesti ole näkynyt. ;D
Tules kattomaan hydr. koneikkoja joita olen kasannut , yhteen tein sähköhommat ite kun sähkäri ei osannut ja nyt menen viimeistelemään taajuusmuuntajalla varustettua koneikkoa jossa säädettävät kierrokset .  ;)

Varmaankin on sähköasennusluvat kunnossa?

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Höh ...

Tämä hessu se ei olekkaan mikään tyhmä mies.Täytyy tunnustaa.

Osaan lukea ja kirjoittaa , eikös se riitä  ;)
Pitäis hiukan kanssa olla jonkunlaista ajatustoimintaa... Sulla ei hirveesti ole näkynyt. ;D
Tules kattomaan hydr. koneikkoja joita olen kasannut , yhteen tein sähköhommat ite kun sähkäri ei osannut ja nyt menen viimeistelemään taajuusmuuntajalla varustettua koneikkoa jossa säädettävät kierrokset .  ;)

Varmaankin on sähköasennusluvat kunnossa?
Tottakai on , kun olen saanut valmiiksi käy tuttu tarkistamassa ne ja töihin  .