Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kriisi  (Luettu 6201 kertaa)

ukki88

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 68
Vs: kriisi
Saarioiselle on ainakin vasut haettu nopeasti. Yhtään sonnia ei oo ollu yli 14vrk. Viimeksi kun kuski kävi tuntui, että kysyntää on hieman tarjontaa enemmän.

Heh, heh...

Viime talvena ei Saarioisten vasikkahaku tahtonut onnistua. A hakenut sitten sen jälkeen varsin mallikkaasti.
Taitaa olla ostomiehestä kiinni miten Saarioisten vasikkakuljetukset pelaa. :-\
Meillä vaihtu snellu Saarioiseen, koska snellulle ei lehmävasut kelvannu terninä.

Ei mulla mitään isoa-A vastaan ole. Joku konttorirotta sieltä soitti, kehui palveluja ja lupasi, että hankintamies tulee käymään. Tästä on aikaa yli 5 vuotta ja eipä oo näkyny, ilmeisesti tälläinen pientilallinen ei kiinnosta.
Snellun kuski sano kuukausi sitten että ne tarviis heti 60 terni lehmä vasikkaa. nostivat hintaa 20€. hyvin on kelvannut.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kriisi
Mulle tarjottiin hiehoja kasvatukseen, sanoin ettei kiinnosta ....

merheres

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 668
Vs: kriisi
Saarioiselle on ainakin vasut haettu nopeasti. Yhtään sonnia ei oo ollu yli 14vrk. Viimeksi kun kuski kävi tuntui, että kysyntää on hieman tarjontaa enemmän.

Heh, heh...

Viime talvena ei Saarioisten vasikkahaku tahtonut onnistua. A hakenut sitten sen jälkeen varsin mallikkaasti.
Taitaa olla ostomiehestä kiinni miten Saarioisten vasikkakuljetukset pelaa. :-\
Meillä vaihtu snellu Saarioiseen, koska snellulle ei lehmävasut kelvannu terninä.

Ei mulla mitään isoa-A vastaan ole. Joku konttorirotta sieltä soitti, kehui palveluja ja lupasi, että hankintamies tulee käymään. Tästä on aikaa yli 5 vuotta ja eipä oo näkyny, ilmeisesti tälläinen pientilallinen ei kiinnosta.
Snellun kuski sano kuukausi sitten että ne tarviis heti 60 terni lehmä vasikkaa. nostivat hintaa 20€. hyvin on kelvannut.
Semmoset vasut kelpais joista saa lehmiä. Meiltä lähtee välitykseen vain kaksospuolet, ja ne ei kelvannu snellulle terninä. Hintakin parani kun vaihto firmaa.
Isoista teuraista snellu maksaa hyvin, mutta alle 250kg lehmät menee halvalla. Saarioisen hinta on ollu keskimäärin parempi.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: kriisi
Mulle tarjottiin hiehoja kasvatukseen, sanoin ettei kiinnosta ....
Meinaaks ettet kerkiä enään agrossa roikkuun tarpeeksi jos karja lisii... ::) :P
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: kriisi
Mulle tarjottiin hiehoja kasvatukseen, sanoin ettei kiinnosta ....
Meinaaks ettet kerkiä enään agrossa roikkuun tarpeeksi jos karja lisii... ::) :P

lihahiehojen kasvutus on rahamiesten hommaa siinä ei köyhät pärjää ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kriisi
Mulle tarjottiin hiehoja kasvatukseen, sanoin ettei kiinnosta ....
Meinaaks ettet kerkiä enään agrossa roikkuun tarpeeksi jos karja lisii... ::) :P

lihahiehojen kasvutus on rahamiesten hommaa siinä ei köyhät pärjää ;D

Näin se taitaa olla ????
Pitää panna harkintaan ....