Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe parvekkeet!  (Luettu 608 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75764
parvekkeet!
on  se hyä kun ei ole parveketta!    ja nuo perskeleen lasiset parvekkeet onkin ihna hyä juttu poistaa heikompilaatuisia immeisiä...   onko nuo niitä teemun tarkoittamia vai muita??

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3231
Vs: parvekkeet!
Eikös se kivinavetan päähän lasiparveke sopisi? Sieltä mukava tiirailla kun iltapäiväkahvia juo. Tulee sellainen näppylähanska-toimitusjohtajafiilis jota Eemelikin kahdehtii.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12830
Vs: parvekkeet!
Eikös se kivinavetan päähän lasiparveke sopisi? Sieltä mukava tiirailla kun iltapäiväkahvia juo. Tulee sellainen näppylähanska-toimitusjohtajafiilis jota Eemelikin kahdehtii.

Taitaa juoda ainoat kahvinsa siellä tutujen luona pajalla...🤔🤔🤔

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10072
Vs: parvekkeet!
Suomi on niin paska maa. Rakennetaan parvekkeita, jotka ovat kokonaan lasitettuja. Sitten ne rakennetaan niin, että ne eivät pysy siellä paikallaan. Jos ne pysyvät paikallaan, ne hajoavat. Kuka sitten yleensä haluaa lasista seinää parvekkeelle, joka on vaarallinen? Kuka sitten yleensä haluaa lasista seinää johonkin korkealle? Ja sitten kuka hullu nojailee tuollaisiin laseihin. Ja kuka hullu sitten vielä uskoo, että kun parvekkeen lasiseinä putoaa alas niin joku toope hyppää vielä perään.

Ensisijainen suomalainen reaktio on se, että lasin putoamiselle syy löytyy lasista tai lasin asennuksesta. Kukaan ei halua julkisesti sanoa sitä, että jos parvekkeen lasia käyttää väärin esim. riehumalla tai melskaamalla, se hajoaa tai putoaa. Kuitenkin, oli syy lasin ja ukon putoamiseen mikä tahansa, parvekkeella ei ole ollut käytännön ymmärrystä omaavaa porukkaa.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75764
Vs: parvekkeet!
tuopa ihan hyä itea laittaa parveke navetan päätyyn..  pitääpä miettiä kun/jos alkaa rempata vielä tuota...   siinä oiskii kiva kölliä ja ottaa mollikkaa...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29701
  • vastustan
Vs: parvekkeet!
Suomi on niin paska maa. Rakennetaan parvekkeita, jotka ovat kokonaan lasitettuja. Sitten ne rakennetaan niin, että ne eivät pysy siellä paikallaan. Jos ne pysyvät paikallaan, ne hajoavat. Kuka sitten yleensä haluaa lasista seinää parvekkeelle, joka on vaarallinen? Kuka sitten yleensä haluaa lasista seinää johonkin korkealle? Ja sitten kuka hullu nojailee tuollaisiin laseihin. Ja kuka hullu sitten vielä uskoo, että kun parvekkeen lasiseinä putoaa alas niin joku toope hyppää vielä perään.

Ensisijainen suomalainen reaktio on se, että lasin putoamiselle syy löytyy lasista tai lasin asennuksesta. Kukaan ei halua julkisesti sanoa sitä, että jos parvekkeen lasia käyttää väärin esim. riehumalla tai melskaamalla, se hajoaa tai putoaa. Kuitenkin, oli syy lasin ja ukon putoamiseen mikä tahansa, parvekkeella ei ole ollut käytännön ymmärrystä omaavaa porukkaa.
kyllähän lasitettu parveke  tai terassi on hyvin vahva synonyymi oikeistolaisuudelle, kokon sitten kertoo vielä samaan tapaan oikeistolaisuuden syvyyden kuten mersun tai fentin mallinumero tai rolexin malli... ilman lasitettua parveketta tai lasitettua lankkuterassia  et yksinkertaisesti ole oikeistolainen.

köyhemmär kepulaiset ja vasemmistolaiset  sitten käyttää niitä  muovisia haalistuvia haalkeilevia  räimeitä :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10072
Vs: parvekkeet!
Suomi on niin paska maa. Rakennetaan parvekkeita, jotka ovat kokonaan lasitettuja. Sitten ne rakennetaan niin, että ne eivät pysy siellä paikallaan. Jos ne pysyvät paikallaan, ne hajoavat. Kuka sitten yleensä haluaa lasista seinää parvekkeelle, joka on vaarallinen? Kuka sitten yleensä haluaa lasista seinää johonkin korkealle? Ja sitten kuka hullu nojailee tuollaisiin laseihin. Ja kuka hullu sitten vielä uskoo, että kun parvekkeen lasiseinä putoaa alas niin joku toope hyppää vielä perään.

Ensisijainen suomalainen reaktio on se, että lasin putoamiselle syy löytyy lasista tai lasin asennuksesta. Kukaan ei halua julkisesti sanoa sitä, että jos parvekkeen lasia käyttää väärin esim. riehumalla tai melskaamalla, se hajoaa tai putoaa. Kuitenkin, oli syy lasin ja ukon putoamiseen mikä tahansa, parvekkeella ei ole ollut käytännön ymmärrystä omaavaa porukkaa.
kyllähän lasitettu parveke  tai terassi on hyvin vahva synonyymi oikeistolaisuudelle, kokon sitten kertoo vielä samaan tapaan oikeistolaisuuden syvyyden kuten mersun tai fentin mallinumero tai rolexin malli... ilman lasitettua parveketta tai lasitettua lankkuterassia  et yksinkertaisesti ole oikeistolainen.

köyhemmär kepulaiset ja vasemmistolaiset  sitten käyttää niitä  muovisia haalistuvia haalkeilevia  räimeitä :o :o :o :o

Kokonaan lattiasta asti ylös lasitettu parveke tai terassi on hyvin vahva synonyymi homolle.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75764
Vs: parvekkeet!
millasta lasia on nuissa mahtettu käyttää.?   kun eiks kiinassa ole siltoja joilla kävelläänki lasisella pinnalla ja katellaan kuin alla joki tms kulkoo..

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12830
Vs: parvekkeet!
millasta lasia on nuissa mahtettu käyttää.?   

Semmosta läpinäkyvää.

pice

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1559
Vs: parvekkeet!
Paremmissa taloissa on tukevat teräskaiteet lasien etupuolella, ettei siitä pääse vahingossa tippumaan vaikka lasi irtoaisi.
Onko nuo Tikkurilan talot sitten jotain slummitaloja kun on noin hepposesti rakennettu?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: parvekkeet!
Kokonaan lattiasta asti ylös lasitettu parveke tai terassi on hyvin vahva synonyymi homolle.

Sanos muuta + siiderit sille...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75764
Vs: parvekkeet!
heräs kymysys;   kuinkahan pätevä lie ollut tuo tarkastuksen tehnyt taho tuolla tikkurilassa?    tainnut katella kavun puolelta että ehjiltä näyttäis..   kun kerran on jopa teipeillä korjailtu.. 

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4273
Vs: parvekkeet!



heräs kymysys;   kuinkahan pätevä lie ollut tuo tarkastuksen tehnyt taho tuolla tikkurilassa?    tainnut katella kavun puolelta että ehjiltä näyttäis..   kun kerran on jopa teipeillä korjailtu..




Tarkastajana joku pakkotyöllistetty evvkpersu.....

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12830
Vs: parvekkeet!



heräs kymysys;   kuinkahan pätevä lie ollut tuo tarkastuksen tehnyt taho tuolla tikkurilassa?    tainnut katella kavun puolelta että ehjiltä näyttäis..   kun kerran on jopa teipeillä korjailtu..




Tarkastajana joku pakkotyöllistetty evvkpersu.....

Ei, vaan joku tempputyöllistetty putinistikiljusdemari tai joku muu puolueTOVERISI.

😁😁😁

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10072
Vs: parvekkeet!
Eikö se sopisi, että lasit aukeavat sisäänpäin ja ulkopuolella on vaikka harjateräksestä hitsatut kalterit, jotta kukaan ei putoa?

Kaksi eetä tuhoavat maailman. Estetiikka ja estrogeeni.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.