Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Meillä on todella hyvä hallitus.  (Luettu 898 kertaa)

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Meillä on todella hyvä hallitus.
Tyttösen holtittoman rahankäytön jättämät jäljet ovat pikkuhiljaa paikatut ja Suomen talous alkaa kasvaa 😉😉

 Seuraavan hallituksen on hyvä lähteä liikkeelle kasvu- uralta, jonka nyt luomme.

 Toki tämä v1tuttaa vasemmistoa, jonka ideologia pohjautuu kurjuuden maksimointiin ja sitä ruokkivaan viha- ja kateuspuheeseen .

 Antaa rakkikoirien räksyttää ja ulvoa, jopa juhannuksena .  Haukkuvat rakki ei pure.😁😁😁

Meillä on hyvä hallitus!!👍👍👍

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/8d7b93ab-a056-4dca-9895-9179443d8b8f

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4274
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Korkattu näköjään...

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Korkattu näköjään...

Ihan niinkuin sanoin, kurjuudesta elämänsä ammentavaa icevasuria viduttaa.

😁😁😁

😁😁😁

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
kyllä tämä tästä lähtee, gallupit on nyt niin suotuisat että ihmiset uskoo taas huomiseen, hallituksen kannatus taisi olla vavaiset 36 prosenttia :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
kyllä tämä tästä lähtee, gallupit on nyt niin suotuisat että ihmiset uskoo taas huomiseen, hallituksen kannatus taisi olla vavaiset 36 prosenttia :-\ :-\ :-\ :-\

Juu, myönnetään että siihen tyhmempään kansanosaan on propagandanne uponnut hyästi.

 Mutta gallupeista ja valtamedian punapropagandasta huolimatta meillä on talous kasvussa   edellisen punahallituksen aikaansaamasta tuhosta huolimatta.

😁😁😁👍👍👍😉😉😉

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
kyllä tämä tästä lähtee, gallupit on nyt niin suotuisat että ihmiset uskoo taas huomiseen, hallituksen kannatus taisi olla vavaiset 36 prosenttia :-\ :-\ :-\ :-\

Juu, myönnetään että siihen tyhmempään kansanosaan on propagandanne uponnut hyästi.

 Mutta gallupeista ja valtamedian punapropagandasta huolimatta meillä on talous kasvussa   edellisen punahallituksen aikaansaamasta tuhosta huolimatta.

😁😁😁👍👍👍😉😉😉
kyllä , persut ensimmäisenä pisti kuntoon ennätysmäisen työllisyysasteen, nyt on oikeistoeliitin  vaan ei persupuolueen rivijäsenten  mieleinen 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
kyllä tämä tästä lähtee, gallupit on nyt niin suotuisat että ihmiset uskoo taas huomiseen, hallituksen kannatus taisi olla vavaiset 36 prosenttia :-\ :-\ :-\ :-\

Juu, myönnetään että siihen tyhmempään kansanosaan on propagandanne uponnut hyästi.

 Mutta gallupeista ja valtamedian punapropagandasta huolimatta meillä on talous kasvussa   edellisen punahallituksen aikaansaamasta tuhosta huolimatta.

😁😁😁👍👍👍😉😉😉
kyllä , persut ensimmäisenä pisti kuntoon ennätysmäisen työllisyysasteen, nyt on oikeistoeliitin  vaan ei persupuolueen rivijäsenten  mieleinen 8) 8) 8) 8)

Työllisyysaste olisi Suomessa merkittävästi parempi, ellei vihervasemmistopuolueet olisi yli 30 vuoden ajan vaatineet Suomea vastaanottamaan laiskoja somaleja, äärimuslimeja ym.ihmissaastaa, jotka tuntevat kyllä reitin Kelaan muttei työnhakuun.

😉😉😉

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Tyttösen holtittoman rahankäytön jättämät jäljet ovat pikkuhiljaa paikatut ja Suomen talous alkaa kasvaa 😉😉

 Seuraavan hallituksen on hyvä lähteä liikkeelle kasvu- uralta, jonka nyt luomme.

 Toki tämä v1tuttaa vasemmistoa, jonka ideologia pohjautuu kurjuuden maksimointiin ja sitä ruokkivaan viha- ja kateuspuheeseen .

 Antaa rakkikoirien räksyttää ja ulvoa, jopa juhannuksena .  Haukkuvat rakki ei pure.😁😁😁

Meillä on hyvä hallitus!!👍👍👍

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/8d7b93ab-a056-4dca-9895-9179443d8b8f

Kangasharju joutui laittamaan sana"jos". Siis perääntymistie pitää olla. 😁

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
mutta kuin paljoin meillä oliskaan työläisiä jos jopa pätkätyöllisyys olis sallittua?   ja kuin paljon meillä olis yksinyrittäjiä jos net tulis etes palkoillaan toimeen...   mut ohan se hyä kun patria pitää suomen kasvun kasassa..  paljon siiehn lie valtion rahaa tarvii??

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Meillä on todella hyvä hallitus.
mut ohan se hyä kun patria pitää suomen kasvun kasassa..  paljon siiehn lie valtion rahaa tarvii??

Koko summa valtiun rahhaa. Tuskin net yksityisile myöpii sotilasajoneuvuja...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Tyttösen holtittoman rahankäytön jättämät jäljet ovat pikkuhiljaa paikatut ja Suomen talous alkaa kasvaa 😉😉

 Seuraavan hallituksen on hyvä lähteä liikkeelle kasvu- uralta, jonka nyt luomme.

 Toki tämä v1tuttaa vasemmistoa, jonka ideologia pohjautuu kurjuuden maksimointiin ja sitä ruokkivaan viha- ja kateuspuheeseen .

 Antaa rakkikoirien räksyttää ja ulvoa, jopa juhannuksena .  Haukkuvat rakki ei pure.😁😁😁

Meillä on hyvä hallitus!!👍👍👍


https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html

    Ottiko Rydman liian ison kakun.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012095741.html

Onko meillä entinen hyä hallitus.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
Rydman on persu, mutta rkp on perse. Aika homo tuo rkp.

  Taitaa olla Orbon ja Rydmanin henk'koht' taistelu, Harmageddon.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012096572.html

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Meillä on todella hyvä hallitus.
Wille Rydmanin pituus on 168 senttimetriä.

Sittehän soon nuin kaheksan senttiä pitempi kö nimimerkki Sepedeus...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Meillä on todella hyvä hallitus.
joko kerkisit senkin mittaamaan?    mutta olipa aika hienot arvot persuista kansalla..   kun jonkun kyselyn puolueista tehneet..      mutta oisko pete noin rohkia?