Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voiton päivä  (Luettu 830 kertaa)

Kaikki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2038
Voiton päivä
Ryssälässä oli kuulema voiton päivä eilen .
Eihän siellä ole ollut moneen vuoteen enää kaupoissa voita .

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12823
Vs: Voiton päivä
Ryssälässä oli kuulema voiton päivä eilen .
Eihän siellä ole ollut moneen vuoteen enää kaupoissa voita .

🤣🤣👍👍

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: Voiton päivä
ja kiva kun ei etes paraatiin ollu aseita laittaa..  ja sama pikkuporukka marssi eestaas..   ja hirmu pelko persiissä jos se ukraina sattuis vaikka jollain kiusaamaan...   on se nättiä kuin tuollanen porukka on kuin hiiriä...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Voiton päivä... 🎅
Ryssälässä oli kuulema voiton päivä eilen .
Eihän siellä ole ollut moneen vuoteen enää kaupoissa voita .

Minkääslaanen tilanne lienee Veto Korskisa ny,,,,,,? Tietääsköös esim. seppputeus,,,,,,?    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."