Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kokoomuslaiset kannattaa ansiveron nostoa ja kiinteistöveroa pelloille  (Luettu 240 kertaa)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kepun Lohi sentään uskaltaa puhua tosiasioista. Kyllä tuollaisilla puheilla saadaan äänestysprosentti laskemaan. On kansa sen verran yksinkertaista.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e817edd1-6abf-4fe9-9632-4163bc8150ef

Aika mielenkiintoiseksi seuraavat eduskuntavaalit muodostuvat siltä osin, että mistä noita leikkauksia aletaan tekemään. Kaikenlaiset vasemmiston päänaukomiset verojen säätämisestä ovat hiiren paskaa, verrattuna todellisiin säästötarpeisiin. Ihan hyvä, että näitä avauksia aletaan tekemään.

Mä en kyllä noiden uskovaisten juttuja ottas todesta.
  Itse olen aina käynyt yksityisellä hammaslääkärillä. Kaikilla ei nyt ole varaa. Jos hampaat jää hoitamatta, niin siitä se vasta iso lasku tulee hyvinvointialueelle. Sydänlihastulehdusta ynnämuuta.
Nehän menee sit ilman muuta yhteiskunnan piikkiin. Puolivuotta sairaslomaa.

Sinä olet Lenin- uskovainen.

😎😎😎

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kepun Lohi sentään uskaltaa puhua tosiasioista. Kyllä tuollaisilla puheilla saadaan äänestysprosentti laskemaan. On kansa sen verran yksinkertaista.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e817edd1-6abf-4fe9-9632-4163bc8150ef

Aika mielenkiintoiseksi seuraavat eduskuntavaalit muodostuvat siltä osin, että mistä noita leikkauksia aletaan tekemään. Kaikenlaiset vasemmiston päänaukomiset verojen säätämisestä ovat hiiren paskaa, verrattuna todellisiin säästötarpeisiin. Ihan hyvä, että näitä avauksia aletaan tekemään.

Mä en kyllä noiden uskovaisten juttuja ottas todesta.
  Itse olen aina käynyt yksityisellä hammaslääkärillä. Kaikilla ei nyt ole varaa. Jos hampaat jää hoitamatta, niin siitä se vasta iso lasku tulee hyvinvointialueelle. Sydänlihastulehdusta ynnämuuta.
Nehän menee sit ilman muuta yhteiskunnan piikkiin. Puolivuotta sairaslomaa.

Sinä olet Lenin- uskovainen.

😎😎😎

Aika köyhäksi menee nuo sun jutut.
Rammarin neula juuttunut.