Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pitääkö rooneista antaa vaaratietote?  (Luettu 3968 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
eilen eka kerta kun suomeen hyökättiin rooneilla.    mutta vahinkot kait jääny ihan olemattomiks.    paitti eihän sitä tietä mitä on tapahtuna sille toiselle..                mutta pitäiskö tosiaan varoittaa aluetta jolle näyttää olevan matkalla??

kärmeskytö

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2011
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
eilen eka kerta kun suomeen hyökättiin rooneilla.    mutta vahinkot kait jääny ihan olemattomiks.    paitti eihän sitä tietä mitä on tapahtuna sille toiselle..                mutta pitäiskö tosiaan varoittaa aluetta jolle näyttää olevan matkalla??

Voi nyt vattu. Eihän tänne kukaan ole hyökänny. Kyseessähän oli harhautuneet droonit ja tilanne oli hallinnassa. Eikä noista mitään yleisiä vaaratiedotteita tarvi antaa. Oksat vain panikoisi. Toivottavasti ei anneta kuin korkeintaan harjanvarsi jos aseita alettais jakamaan tuollaisille.

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4778
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
Melkoinen kauhkoominen oli eilen tiedotusvälineillä tuosta roonista. No olihan jotain uutta kuitenkin.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
Melkoinen kauhkoominen oli eilen tiedotusvälineillä tuosta roonista. No olihan jotain uutta kuitenkin.
mukavempihan noiden tiimoilta on persujenkin esiintyä kuin bensan hintaa tai valtion velkaa selittää :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
katteleppa joskus tietotusvälineitäkin tiktokin sijaan.    mutta ohan se nyt aika messevätä jos torpan kulmaan tökkää rooni ja se sit tussahtaa,   ja kun tietää miten valtionkonttori nuita vahinkoja käsittelee..    perikunta saabi uotella hautausavustusta tovin...             mutta ihan oikeesti,   oishan se kansalle joka paikallista olis moisen aikaan,  keretä etes pottukellariin paeta..   kun kerran ei nuita puukkosankareitakaan ihan ilman tietoa jätetä.-

Kaikki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
katteleppa joskus tietotusvälineitäkin tiktokin sijaan.    mutta ohan se nyt aika messevätä jos torpan kulmaan tökkää rooni ja se sit tussahtaa,   ja kun tietää miten valtionkonttori nuita vahinkoja käsittelee..    perikunta saabi uotella hautausavustusta tovin...             mutta ihan oikeesti,   oishan se kansalle joka paikallista olis moisen aikaan,  keretä etes pottukellariin paeta..   kun kerran ei nuita puukkosankareitakaan ihan ilman tietoa jätetä.-
Miksi sinä pottu kellariin menisit kun sinulla on se kaksi maailman sotaa kestänyt kivi navetta ,mene sinne asumaan   :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
miulla ei pelkoa moisen tulosta mutta yks sukulainen tuolla itäpuolella ( länsisiperiassa ) asuu ja sanoo että himppa hirvittää..   

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
miulla ei pelkoa moisen tulosta mutta yks sukulainen tuolla itäpuolella ( länsisiperiassa ) asuu ja sanoo että himppa hirvittää..   

https://yle.fi/a/74-20218207
Saiko Oksa nukkua rauhassa?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
sai!   ja jopas petekin oli heränny!   ei paljon kiirettä pitänny..   mutta hyä et joku on tuonkin asian takia persiille potkinnu..

btw,   mitenkähän meinaavat laittaa kännyyn varoitukset sit 2027  ?   kyseleekö net ensin puhnumerot jokaiselta?

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
eilen eka kerta kun suomeen hyökättiin rooneilla.   

Kukaan ei ole koskaan hyökännyt Suomeen drooneilla.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
enpä osaa sanua,  mutta kun puolustusvoimat on mukana niiin kait tuon voip hyökkäykseks sanua.   vai siäkö tilasit nuo jäille ja peltoille putoilevat "turistit?"

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
enpä osaa sanua,  mutta kun puolustusvoimat on mukana niiin kait tuon voip hyökkäykseks sanua.   vai siäkö tilasit nuo jäille ja peltoille putoilevat "turistit?"

Kukaan ei ole koskaan hyökännyt Suomeen drooneilla.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10071
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
Sekundaryssien ryssiminen osoittaa, kuinka triviaalia sodankäytin Ukrainassa on. Ei käytetä miljardien työkaluja täsmällisiin tehtäviin tai isojen kokonaisuuksien yhteistoimintaan. Koska hommaa on niin paljon ja kalusto ja rahat räjähtävät hetkessä ilmaan. Käytetään vain partakoneenmoottorivispilöitä ja moponmoottorilennokkeja, joilla saadaan aikaan tuhoa ja taas tuhoa. Mitä nyt sitten jotkut harhautuvat, kun käytetään vapaita paikannussignaaleja.

Onko kalliin sotatekniikan hankkimisessa mitään järkeä, jos ne saadaan helposti tuhottua, halvalla? Nyt vaan Suomellekin ydinaseita ja sitten sellaisia pötköjä, millä niitä lähetetään vauhdilla ryssän kohteisiin. Ei tarvita rooneja, ei lentokoneita eikä panssareita.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: pitääkö rooneista antaa vaaratietote?
ja eihän ryssäkään hyökänny suomeen silloin inarin ohjuksella vaikka jopa elokuvan moisesta tekivät...    nooo, sehän sopii kohta entiselle nato- maalle..    mutta miks naton hornetit oli jälestämässä nuita rooneja eikä pelkät polliisimaijat!!    helevattako myö moisella puolustusvoimalla tehään ku ei etes voi maahan tunkeutuvaa roonia jälestää?   siis ystävällismielisiä rooneja vaan lentelee... ja iltalehti jopa nimes ekana ryssien koneiks..

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: roo neista... 🎅
BTW: mikä maa on hyökänny rooneila Suomhen...?     :o

Niinpä...


😎😎😎