Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 18.03.26 - klo:20:11Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 18.03.26 - klo:18:22Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 18.03.26 - klo:16:35Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 18.03.26 - klo:13:49Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 18.03.26 - klo:11:55Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.03.26 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.03.26 - klo:10:03Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa. No voi kauheeta, nythän meillä on oikein sotasankari täällä!! Oikein Rambo, perrrkele!!!Seissyt oikein vartiossa ja kovat piipussa!!Herra Jeesus siunakkoon!!!😮😮😮😮😮...meidän ikäluokassa taisi jokainen vähänkin täyspäinen joutua jossain vaiheessa vartioon, joko luolalle tai pääpuomille, rynkky kovilla ladattuna ja kaksi täyttä lipasta mukana.😁😁😁😁😁🎅🎅🎅🎅🎅sinä säästyit vartiovuoroilta Minä oon sellainen, joka täyttää vartiolistat, kertoo vartiopaikat ja johtaa koko alueen lähipuolustusta.😎😎😎Ai siä oot semmonen alikessun retku.Miä tommosia tein sillo kun olin alikessu. 😝😝😝Tuommoista punikkia ei taatusti aukkiin olisi otettu eli sepefaktaa.🤣🤣🤣 Vai laitatko valokuvan sotilaspassistasi...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎😎🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣https://www.swat.fi/test9/tablet?product_id=5160&sort=rating&order=ASCPitäiskö laittaa myyntiin?Mitä passiin tulee niin koska vaan kun , itse laitat ensin 😝😝😝Natzipaskalla eijoo passia.Uneksii vaan🤣🤣🤣🎅🎅🎅 Kelpaa passitella.🤣🤣🤣🎅🎅🎅Kyll tulee hyä miel, kun natzipaskalla eijoo tuon kummenpaa. Et osui ja uppos. 😜😜😜Natzipaskalla ei mitään käyttöä sotilaspassille.
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 18.03.26 - klo:18:22Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 18.03.26 - klo:16:35Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 18.03.26 - klo:13:49Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 18.03.26 - klo:11:55Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.03.26 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.03.26 - klo:10:03Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa. No voi kauheeta, nythän meillä on oikein sotasankari täällä!! Oikein Rambo, perrrkele!!!Seissyt oikein vartiossa ja kovat piipussa!!Herra Jeesus siunakkoon!!!😮😮😮😮😮...meidän ikäluokassa taisi jokainen vähänkin täyspäinen joutua jossain vaiheessa vartioon, joko luolalle tai pääpuomille, rynkky kovilla ladattuna ja kaksi täyttä lipasta mukana.😁😁😁😁😁🎅🎅🎅🎅🎅sinä säästyit vartiovuoroilta Minä oon sellainen, joka täyttää vartiolistat, kertoo vartiopaikat ja johtaa koko alueen lähipuolustusta.😎😎😎Ai siä oot semmonen alikessun retku.Miä tommosia tein sillo kun olin alikessu. 😝😝😝Tuommoista punikkia ei taatusti aukkiin olisi otettu eli sepefaktaa.🤣🤣🤣 Vai laitatko valokuvan sotilaspassistasi...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎😎🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣https://www.swat.fi/test9/tablet?product_id=5160&sort=rating&order=ASCPitäiskö laittaa myyntiin?Mitä passiin tulee niin koska vaan kun , itse laitat ensin 😝😝😝Natzipaskalla eijoo passia.Uneksii vaan🤣🤣🤣🎅🎅🎅 Kelpaa passitella.🤣🤣🤣🎅🎅🎅Kyll tulee hyä miel, kun natzipaskalla eijoo tuon kummenpaa. Et osui ja uppos. 😜😜😜
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 18.03.26 - klo:16:35Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 18.03.26 - klo:13:49Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 18.03.26 - klo:11:55Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.03.26 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.03.26 - klo:10:03Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa. No voi kauheeta, nythän meillä on oikein sotasankari täällä!! Oikein Rambo, perrrkele!!!Seissyt oikein vartiossa ja kovat piipussa!!Herra Jeesus siunakkoon!!!😮😮😮😮😮...meidän ikäluokassa taisi jokainen vähänkin täyspäinen joutua jossain vaiheessa vartioon, joko luolalle tai pääpuomille, rynkky kovilla ladattuna ja kaksi täyttä lipasta mukana.😁😁😁😁😁🎅🎅🎅🎅🎅sinä säästyit vartiovuoroilta Minä oon sellainen, joka täyttää vartiolistat, kertoo vartiopaikat ja johtaa koko alueen lähipuolustusta.😎😎😎Ai siä oot semmonen alikessun retku.Miä tommosia tein sillo kun olin alikessu. 😝😝😝Tuommoista punikkia ei taatusti aukkiin olisi otettu eli sepefaktaa.🤣🤣🤣 Vai laitatko valokuvan sotilaspassistasi...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎😎🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣https://www.swat.fi/test9/tablet?product_id=5160&sort=rating&order=ASCPitäiskö laittaa myyntiin?Mitä passiin tulee niin koska vaan kun , itse laitat ensin 😝😝😝Natzipaskalla eijoo passia.Uneksii vaan🤣🤣🤣🎅🎅🎅 Kelpaa passitella.🤣🤣🤣🎅🎅🎅
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 18.03.26 - klo:13:49Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 18.03.26 - klo:11:55Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.03.26 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.03.26 - klo:10:03Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa. No voi kauheeta, nythän meillä on oikein sotasankari täällä!! Oikein Rambo, perrrkele!!!Seissyt oikein vartiossa ja kovat piipussa!!Herra Jeesus siunakkoon!!!😮😮😮😮😮...meidän ikäluokassa taisi jokainen vähänkin täyspäinen joutua jossain vaiheessa vartioon, joko luolalle tai pääpuomille, rynkky kovilla ladattuna ja kaksi täyttä lipasta mukana.😁😁😁😁😁🎅🎅🎅🎅🎅sinä säästyit vartiovuoroilta Minä oon sellainen, joka täyttää vartiolistat, kertoo vartiopaikat ja johtaa koko alueen lähipuolustusta.😎😎😎Ai siä oot semmonen alikessun retku.Miä tommosia tein sillo kun olin alikessu. 😝😝😝Tuommoista punikkia ei taatusti aukkiin olisi otettu eli sepefaktaa.🤣🤣🤣 Vai laitatko valokuvan sotilaspassistasi...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎😎🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣https://www.swat.fi/test9/tablet?product_id=5160&sort=rating&order=ASCPitäiskö laittaa myyntiin?Mitä passiin tulee niin koska vaan kun , itse laitat ensin 😝😝😝
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 18.03.26 - klo:11:55Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.03.26 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.03.26 - klo:10:03Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa. No voi kauheeta, nythän meillä on oikein sotasankari täällä!! Oikein Rambo, perrrkele!!!Seissyt oikein vartiossa ja kovat piipussa!!Herra Jeesus siunakkoon!!!😮😮😮😮😮...meidän ikäluokassa taisi jokainen vähänkin täyspäinen joutua jossain vaiheessa vartioon, joko luolalle tai pääpuomille, rynkky kovilla ladattuna ja kaksi täyttä lipasta mukana.😁😁😁😁😁🎅🎅🎅🎅🎅sinä säästyit vartiovuoroilta Minä oon sellainen, joka täyttää vartiolistat, kertoo vartiopaikat ja johtaa koko alueen lähipuolustusta.😎😎😎Ai siä oot semmonen alikessun retku.Miä tommosia tein sillo kun olin alikessu. 😝😝😝Tuommoista punikkia ei taatusti aukkiin olisi otettu eli sepefaktaa.🤣🤣🤣 Vai laitatko valokuvan sotilaspassistasi...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😎😎🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:20:52Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.03.26 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.03.26 - klo:10:03Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa. No voi kauheeta, nythän meillä on oikein sotasankari täällä!! Oikein Rambo, perrrkele!!!Seissyt oikein vartiossa ja kovat piipussa!!Herra Jeesus siunakkoon!!!😮😮😮😮😮...meidän ikäluokassa taisi jokainen vähänkin täyspäinen joutua jossain vaiheessa vartioon, joko luolalle tai pääpuomille, rynkky kovilla ladattuna ja kaksi täyttä lipasta mukana.😁😁😁😁😁🎅🎅🎅🎅🎅sinä säästyit vartiovuoroilta Minä oon sellainen, joka täyttää vartiolistat, kertoo vartiopaikat ja johtaa koko alueen lähipuolustusta.😎😎😎Ai siä oot semmonen alikessun retku.Miä tommosia tein sillo kun olin alikessu. 😝😝😝
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 17.03.26 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.03.26 - klo:10:03Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa. No voi kauheeta, nythän meillä on oikein sotasankari täällä!! Oikein Rambo, perrrkele!!!Seissyt oikein vartiossa ja kovat piipussa!!Herra Jeesus siunakkoon!!!😮😮😮😮😮...meidän ikäluokassa taisi jokainen vähänkin täyspäinen joutua jossain vaiheessa vartioon, joko luolalle tai pääpuomille, rynkky kovilla ladattuna ja kaksi täyttä lipasta mukana.😁😁😁😁😁🎅🎅🎅🎅🎅sinä säästyit vartiovuoroilta Minä oon sellainen, joka täyttää vartiolistat, kertoo vartiopaikat ja johtaa koko alueen lähipuolustusta.😎😎😎
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 17.03.26 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.03.26 - klo:10:03Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa. No voi kauheeta, nythän meillä on oikein sotasankari täällä!! Oikein Rambo, perrrkele!!!Seissyt oikein vartiossa ja kovat piipussa!!Herra Jeesus siunakkoon!!!😮😮😮😮😮...meidän ikäluokassa taisi jokainen vähänkin täyspäinen joutua jossain vaiheessa vartioon, joko luolalle tai pääpuomille, rynkky kovilla ladattuna ja kaksi täyttä lipasta mukana.😁😁😁😁😁🎅🎅🎅🎅🎅sinä säästyit vartiovuoroilta
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 17.03.26 - klo:10:03Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa. No voi kauheeta, nythän meillä on oikein sotasankari täällä!! Oikein Rambo, perrrkele!!!Seissyt oikein vartiossa ja kovat piipussa!!Herra Jeesus siunakkoon!!!😮😮😮😮😮...meidän ikäluokassa taisi jokainen vähänkin täyspäinen joutua jossain vaiheessa vartioon, joko luolalle tai pääpuomille, rynkky kovilla ladattuna ja kaksi täyttä lipasta mukana.😁😁😁😁😁🎅🎅🎅🎅🎅
Natsipaska imi äitinsä tissiä kun ne meikän laittoi vartioon 2 viikon koulutuksen jälkeen. Suomi konepistooli ja 60 panosta lippaassa.
Täällä onkin taas käynnistynyt Agronetin sisällissota.