Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rauhako Lähi-itään?  (Luettu 645 kertaa)

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Rauhako Lähi-itään?
ja onhan se pikkasen pelottavaa kun usa on naton suurin jäsen...  joko kohta meilläkin aletaan huutaa harjotuksissa jeesuksen nimiin?       ihme touhua tuollanen..

Olet oikeassa kuten aina ennenkin olet ollut.

Kyll tää meitin natzipersu osaa kenttähartauksen vetästä ja siunata suomalaiset Putinin tykinruuaksi.
Itse pakenee Ruotsiin.

Natzipaskan tehtävä vain potkia toisia tykinruuaksi.

Natzipaska.

Ite kehuit et tämmönen eläkevirka.

Hyin kehuit

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja onhan se pikkasen pelottavaa kun usa on naton suurin jäsen...  joko kohta meilläkin aletaan huutaa harjotuksissa jeesuksen nimiin?       ihme touhua tuollanen..

Kyll tää meitin natzipersu osaa kenttähartauksen vetästä ja siunata suomalaiset Putinin tykinruuaksi.
Itse pakenee Ruotsiin.

Natzipaska.

Hyin kehuit

Juu, mää olen jo liian vanha taistelukentälle. Mutta perkin päälliköksi kelpaan hyästi.

😎😎😎

Toivo Tonta

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • karkki vai keppana?
Kuka uskoo Lähi-idän rauhaan. Pelkästään Iranissa sanotaan olevan 9 miljoonaa radikaalia äärimuslimia. Vaikka valtaan nousisi maltilliset voimat voi nämä ääriainekset sotkea kaiken. Ympärillä olevat muut muslimimaat uhkaavat myös kostaa Israelille ja Amerikalle.
Niin kauan kun siellä on kaksikin ukkoa pystyssä toinen saattaa hyökätä ja tehdä itsemurhaiskun toisen luo ;D
pessimisti ei pety!

iiro v

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Trumpin "erikoisoperatio" jonka piti kestää vain kuukauden, nyt jo jenkkilässä myönnetään että kestää syyskuuhun asti, vuodesta eivät informoineet??

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
on se vaan hupsua kuin nuita ukkeleita joilla ei tajua maailmasta on noissa suurvalloissa.    samaa kastia molemmat niin pjutin kuin trump !    tulis intia ja ostais pois molemmat maat..

Apilas Jr.

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Uskonnolliset fanaatikot rukoilevat ajatollahin ja pyhän sodan puolesta:
https://www.youtube.com/watch?v=V0v8GAYTm6s

Iranin presidentin hengellinen johtaja näyttää sekopäisyytensä:
https://www.youtube.com/watch?v=gHsBIk1ZLr4

Eiku sori, nämä olikin jenkeistä, en huomannut eroa.  :P
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

-Ignea-

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Itse pakenee Ruotsiin.

Natzipaska.

Hyin kehuit

Juu, mää olen jo liian vanha taistelukentälle. Mutta perkin päälliköksi kelpaan hyästi.

😎😎😎

On se hyä et meil on tommonen hampaaton vanaha ukko laittamassa nuoria kuolemaan. 😎😎😎

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Itse pakenee Ruotsiin.

Natzipaska.

Hyin kehuit

😎😎😎

On se hyä et meil on tommonen hampaaton vanaha ukko laittamassa nuoria kuolemaan. 😎😎😎

Se on just niinku Opelmies kertoi kysyessäni hänen sodanajan sijoituksestaan: "Sinne mennään minne käsketään." Hän menee mummoja pesemään , koska hän on hyvä siinä. Minä menen johtamaan sodanajan joukkojen perustamista kaikkein vaativammassa eli kiireysluokka ykkösessä, koska olen hyvä siinä ja siihen tehtävään erikoiskoulutettu.

Sinä punapäällikkö Hugo Salmelan perillisenä ja on vanhuksena et tietysti mitään sodanajan sijoitusta omista, eli voit jäädä ryssiä passaamaan, joko desantteja tänne Suomeen tai sukulaisiasi Venäjälle.😎😎😎

https://www.facebook.com/share/p/1DEPrTZ3VH/

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Itse pakenee Ruotsiin.

Natzipaska.

Hyin kehuit

😎😎😎

Seppo, Suomen sotilaat varustetaan taistelussa tappamaan eikä kuolemaan.

😎😎😎

Se on just niinku Opelmies kertoi kysyessäni hänen sodanajan sijoituksestaan: "Sinne mennään minne käsketään." Hän menee mummoja pesemään , koska hän on hyvä siinä. Minä menen johtamaan sodanajan joukkojen perustamista kaikkein vaativammassa eli kiireysluokka ykkösessä, koska olen hyvä siinä ja siihen tehtävään erikoiskoulutettu.

Sinä punapäällikkö Hugo Salmelan perillisenä ja on vanhuksena et tietysti mitään sodanajan sijoitusta omista, eli voit jäädä ryssiä passaamaan, joko desantteja tänne Suomeen tai sukulaisiasi Venäjälle.😎😎😎

https://www.facebook.com/share/p/1DEPrTZ3VH/

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Kuka uskoo Lähi-idän rauhaan. Pelkästään Iranissa sanotaan olevan 9 miljoonaa radikaalia äärimuslimia. Vaikka valtaan nousisi maltilliset voimat voi nämä ääriainekset sotkea kaiken. Ympärillä olevat muut muslimimaat uhkaavat myös kostaa Israelille ja Amerikalle.
Niin kauan kun siellä on kaksikin ukkoa pystyssä toinen saattaa hyökätä ja tehdä itsemurhaiskun toisen luo ;D
Aina kuitenkin löytyy hetkeksi yhteinen nimittäjä.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

pice

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joskus ajat sitten joku ennusti, että kolmas maailmansota alkaa noilta seuduilta.  Odotellaan.

Katos, jospa tää on se Raamatussa ennustettu Harmageddonin sota, se viimeisin, suurin ja lopullisin ja sit tuleekin loppunäytöksessä Jeesus takaisin maan päälle ja panee kuriin koko ihmiskunnan.

Siltähän tämä alkaa näyttämään. :P

"President Trump has been anointed by Jesus to light the signal fire in Iran to cause Armageddon and mark his return to Earth"
"Jeesus on nimittänyt presidentti Trumpin sytyttämään merkkitulen Iraniin Armageddonin tuomiseksi, ja merkiksi Jeesusken paluusta maan päälle."

Yhdysvaltojen asevoimien uskonnonvapautta valvova kansalaisjärjestö on saanut ainakin 30 valitusta, jonka mukaan esimiehet ohjeistivat Iranin sotaan osallistuvia joukkoja ylläolevalla lauseella.  Ei sillä että mikään enää yllättäisi jenkkien sekoilussa, mutta ehkä en itse käyttäisi tuommoista retoriikkaa jos olisin hyökkäämässä muslimimaahan. Uskonnollisia fanaatikkoja näkyy olevan rintaman molemmin puolin.

https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/trump-iran-armageddon-second-coming-complaint-b2931579.html
Ei varmaan ole paljon pidäkkeitä ydinpommien laukaisuun sellaisilla joka ottaa todesta tuon Armaggeddonin toteuttamiskehotuksen.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka: