Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe yle  (Luettu 237 kertaa)

PaJa

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
yle
Kyl mun miälest ylen tartteis pyytää anteeksi kiinalt , jaappanilt ja korealt ko se noit rasistisii kuvii näyttää päiväst päivää . viäl tänäänki joka uutisis .  >:(

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: yle
Kyl mun miälest ylen tartteis pyytää anteeksi kiinalt , jaappanilt ja korealt ko se noit rasistisii kuvii näyttää päiväst päivää . viäl tänäänki joka uutisis .  >:(

Vai YLE ? Kaikki lehdet kirjoittaa.
Pitää kattoo mitä Suomen uutiset kirjoittaa? Oon huomannu et siellä rivit rakoilee.

Tuosta sitä paskaa tuutin täydeltä.
https://m.youtube.com/channel/UCang68EpdbEOJn5njA8nb5A

Viimeksi muokattu: 18.12.25 - klo:10:40 kirjoittanut Eläkelläisviljelijä

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vai YLE ? Kaikki lehdet kirjoittaa.
Pitää kattoo mitä Suomen uutiset kirjoittaa? Oon huomannu et siellä rivit rakoilee.

Tuosta sitä paskaa tuutin täydeltä.
https://m.youtube.com/channel/UCang68EpdbEOJn5njA8nb5A

Eli kun te vasemmistokommunistit ette hyväksy persuja, niin syyllistytte tietynlaiseen rasismiin ja kansanryhmää vastaan kiihottamiseen. Vai eikö se koskekaan teitä oikeamielisiä ja oikeuden sekä historian oikealla puolella olevia.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta entäs tuo youtubi??   eiks sen kanssa pitäs julkasta anteeks pyyntö kun näyttää kaikkee mitä pirkka pete ja moni muu on näyttänny töllössä vuosikymmenien aikana...    ja kun nuo muutkin humoristit on tuota aihetta käyttänny aika paljon...    mm. pasanen ja muut...

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taas hieno dokkari ylellä.
Kaikki eivät lähteneet suota kuokkimaan.
https://areena.yle.fi/1-65907297

Mopomies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä on areenassa aika paljon huumorisarjoissa stereotypioita erilaisista ihmisistä ja kansoista. Osoitus ämmämäisestä epäjohdonmukaisuudesta on mm. se, että Aziz the Combat Fighter poistettiin Kummelista areenassa. Miksi vain yksi stereotypia canseloidaan? George Benson mustalla naamalla saa silti soittaa kitaraa. Tai esim. Julmahuvin Practical English, Abu. Tai miksei sitten myös saman porukan saksalaista etsiväsarja-stereotypiaa edustava Die Kühe - Ratkaisijat.

Maailma on loputon suo, jos jonkun pätemisen tarpeessa olevan tahon pillin mukaan aletaan juoksemaan.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä on areenassa aika paljon huumorisarjoissa stereotypioita erilaisista ihmisistä ja kansoista. Osoitus ämmämäisestä epäjohdonmukaisuudesta on mm. se, että Aziz the Combat Fighter poistettiin Kummelista areenassa. Miksi vain yksi stereotypia canseloidaan? George Benson mustalla naamalla saa silti soittaa kitaraa. Tai esim. Julmahuvin Practical English, Abu. Tai miksei sitten myös saman porukan saksalaista etsiväsarja-stereotypiaa edustava Die Kühe - Ratkaisijat.

Maailma on loputon suo, jos jonkun pätemisen tarpeessa olevan tahon pillin mukaan aletaan juoksemaan.

Tässä dokkarissa ei ollu huumorii.
Kertoo kuin Suomi palkitsi rintamasotilaat.

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Sodan jälkeen Suomi oli rutiköyhä maa, jonka piti maksaa vielä raskaat sotakorvaukset eikä saanut vastaanottaa edes Marshall-apua.

Viimeksi muokattu: 18.12.25 - klo:21:21 kirjoittanut Syyllinen

Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Minäkin kyllä ihmettelin noiden kuvien jatkuvaa jakamista lehdissä ja telkkarissa.  Iltauutisissa ei enää näytetty.  Oliko jo levinnyt tarpeeksi Ylenkin mielestä. Pitkään odottelin koska Ruotsin telkkari uutisoi. No eilen iltauutisissa sitten tuli.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Rakkine

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Moon oikees, soot vääräs.
Nyt odottelenme koska Kiina pyytää maailmalta anteeksi koronaa, joka alkoi Kiinasta.
Ja kiinalainen alus katkoi taannoin merikaapeleita Suomenlahdella, joko on pyytänyt Kiina sitä anteeksi?

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Kiinnostava aihe, mutta en viitsi kommentoida, koska PaJa poistaa viestiketjun kuitenkin.

Itse olen tyyppi, joka ei halua historiaa pyyhittävän.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi