Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Epstein  (Luettu 1102 kertaa)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Epstein
tai sit ei.   tiijän muutamia kohteita jossa puolustusvoimat laittannu pikkasen paskaan verorahoja...     mut mitä väliiii,   ohan net männy hyään...

Menneet paskaan mutta silti hyvään???
🤔🤔🤣

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Epstein
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/jeffrey-epsteins-bror--till-attack-mot-trump/

Pedofiili Jeffrey Epsteinin veli Mark syyttää Trumpia pahamaineiseksi valehtelijaksi ja uskoo, että presidentin täydelliselle Epstein-materiaalin käänteiselle kannalle on selitys.
- He puhdistavat tiedostoja poistaakseen republikaanien nimiä, hän sanoo NewsNationin haastattelussa.

Haastattelussa Mark Epstein esittää syytöksiä Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpia vastaan ​​ja salaliittoteorioita veljensä kuolemasta sekä valtavasta määrästä esitutkintamateriaalia veljensä seksuaalirikosskandaalin ympärillä. Hän uskoo, että on olemassa syy siihen, miksi Trump, oltuaan vankkumaton materiaalin julkaisemisen vastustaja, yhtäkkiä tarttui asiaan viikonloppuna.
– Minulle kerrottiin äskettäin, että syy, miksi he aikovat julkaista tämän ja miksi päätös peruutetaan, on se, että he aikovat pestä nämä tiedostot. Winchesterissä, Virginiassa, on laitos, jossa he puhdistavat tiedostot republikaanien nimien poistamiseksi. Näin olen kuullut melko hyvästä lähteestä, Mark Epstein kertoo NewsNationille.

Hän syyttää myös FBI:n johtajaa Kash Patelia osallisuudesta veljensä kuoleman salailuun Manhattanin vankilassa vuonna 2019.
– Hän itse sanoi todistuksessaan: "Tunnet itsemurhan, kun näet sellaisen". Nauroin. Kuinka monta itsemurhaa perkele on nähnyt? kysyy Mark Epstein. Mark Epsteinin ja hänen veljensä Jeffreyn välisessä sähköpostikeskustelussa, joka tuli hiljattain julkisuuteen, väitetään, että Donald Trumpilla oli jonkinlaista seksuaalista kanssakäymistä "Bubban" kanssa, joka on entisen presidentin Bill Clintonin kuuluisa lempinimi. Mark Epstein uskoo, että kyseessä on kahden veljeksen välinen yksityinen sähköposti, eikä halua tarkentaa, mitä sillä tarkoitetaan – hän kuitenkin kiistää, että se koskisi Bill Clintonia. Samaan aikaan Mark Epstein väittää, että hänen veljellään oli nolottavaa tietoa Trumpista. – Hän ei kertonut minulle, mitä hän tiesi, mutta Jeffreyllä oli ehdottomasti roskaa Trumpista. Sen voi nähdä sähköposteista, Trump voi kieltää sen niin paljon kuin haluaa, mutta on melko selvää, että kaikki, mitä Trump sanoo, on valhetta.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.