Tutki tiivistesarjaa läytyykö sieltä lippulappunen jossa momentit, varmaan nyt kovin suurta seksuaalista merkitystä jos ei ne kovin radikaalisti poikkea kirjasta
Peltitiiviste samalla tavalla.Käy 80 Nm kiristys (ainakin) kahteen kertaan läpi, muuten jää keskelle löysiä pultteja
Juu täytyy kattoo onko lappusii.Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 18.10.25 - klo:21:50Tutki tiivistesarjaa läytyykö sieltä lippulappunen jossa momentit, varmaan nyt kovin suurta seksuaalista merkitystä jos ei ne kovin radikaalisti poikkea kirjasta Lainaus käyttäjältä: ht - 17.10.25 - klo:18:33Peltitiiviste samalla tavalla.Käy 80 Nm kiristys (ainakin) kahteen kertaan läpi, muuten jää keskelle löysiä pulttejaKiitos vinkistä.Onko jotain vinkkiä lohkon kierteiden putsaukseen?
Lainaus käyttäjältä: Temge - 18.10.25 - klo:23:18Juu täytyy kattoo onko lappusii.Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 18.10.25 - klo:21:50Tutki tiivistesarjaa läytyykö sieltä lippulappunen jossa momentit, varmaan nyt kovin suurta seksuaalista merkitystä jos ei ne kovin radikaalisti poikkea kirjasta Lainaus käyttäjältä: ht - 17.10.25 - klo:18:33Peltitiiviste samalla tavalla.Käy 80 Nm kiristys (ainakin) kahteen kertaan läpi, muuten jää keskelle löysiä pulttejaKiitos vinkistä.Onko jotain vinkkiä lohkon kierteiden putsaukseen?ei kai siinä kuin paineilmaa ja präkleenia jos tarvii.tietysti jos kierretappi löytyy niin ei pahaa tee. pultithan hyvin ohuesti voideltuina paikoilleen.joskushan on erikseen ohjeita hienommissa moottoreissa voidellaanko myös prikat ja pultinkannat mutta näissä teesse itse hommissa on näpit jo sen verran öljyssä ettei ihan kuivana mene osat paikoilleen.
Yllättävän jumissa (ruostetta) oli pultit avattaessa. Kierretappi löytyy kyllä, mutta pelkään kuollakseni käyttää noita leikkaavia tommosessa paikkaa.
Lainaus käyttäjältä: Temge - 19.10.25 - klo:09:53Yllättävän jumissa (ruostetta) oli pultit avattaessa. Kierretappi löytyy kyllä, mutta pelkään kuollakseni käyttää noita leikkaavia tommosessa paikkaa.Jos tappi on kunnollinen niin en mä näe mitään ihmeempää vaaraa tuossa. Mä ainakin kävin reilusti läpi sen yhden päädyssä olleen joka oli ruosteessa.