Mä olen ostanut / välittänyt kymmenkunta tuolta:
https://nuvoo.com/fi-fi
Ei ongelmia.
Tuoltakin oon pari tilannut, tai edelliseltä nimeltä. Niissä toisen akku oli ihan finaalissa , tuli uusi ja vaihto oli helppo , kun oli ihan ilman työkaluja vaihdettava. No näissä nuoremmissa ei enää onnistu niin helposti.
Yhden oon hakenut keskisen tiskiltä. Niissä ainakin huolto olisi mulle lähellä, mutta en oo tarvinnut, kun en sitä W11 alkanut laitattamaan.
Kolme jostain verkkokaupasta joka lopetti toimintansa. Näistä kaks viimeistä oli tosi halpoja. Lopetusmyynti ja vanha asiakas. Ne menikin sukulaisille. En tiedä onko vielä käytössä.
Viimeiset kaksi KT verkkokaupasta. Eroaa monesta nettimyynnistä vain 12kk takuulla. Muissa yleensä kait 24kk. Olis muistaakseni saanut jatkettua kyllä 24 kk rahalla, mutta siinähän se juju nuukalle. Halvalla pitäis saada. Nuo ainakin päällisin puolin ihan uuden veroisia , kuten muutkin jos kyse A tai A- kuntoluokan koneista.
Tosiaan ei koskaan oo ollut pettymystä koneissa, pl. tuo yksi akku. Tuskin väliä mistä tilaa ... googeliin käytetty yritysläppäri niin ruutu täynnä liikkeitä. Itte ostanut vain näitä Hp elitebook 840 tai 850 koneita. Ne sukulaisille menneet taisi olla lenovoja. Pari ensimmäistä 840 g2 ja g3 hieman hyljätty, kun keskimmäinen aloitti opiskelunsa niin halus "uuden" läppärin. Ehkä surffailee vanhalla, en tiedä. Ja nuorimmainen meni korottamaan yo:ta niin piti olla nuorempi kuin g3. Ja itte tarjoillut 850:lle kahvit.