Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Murhanhimoinen vasemmisto tappaa toisinajattelijat.  (Luettu 519 kertaa)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mietitäänpä oikein porukalla, miksi vasemmisto on niin murhanhimoista, että se haluaa aina vaan ja edelleen tappaa kanssaan toista mieltä olevat?

Ensin ammuttiin Trumppia ja sitten Charlie Kirk, joka ei ollut koskaan tehnyt pahaa kenellekään. Kunhan järjesti kaikille vapaita keskustelutilaisuuksia.

Pitäisikö yleisen turvallisuuden vuoksi poliittinen vasemmisto siis kieltää täällä Suomessakin lain voimalla? Oliko siis Lapuan Liike aikaansa edellä ja oikeassa?🤔🤔🤔

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
https://youtu.be/kMW1EJPlU20?si=B7cMzzOv2md75epr

Nyt olis siis lopettanut natziviteoiden katselun. Nyt oli Kekkosta ja Anna Kontulaa.
Taidat oikeesti olla piilokommari.  ;)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nyt olis siis lopettanut natziviteoiden katselun. Nyt oli Kekkosta ja Anna Kontulaa.

Olen joo, mutta sinä olet julkinen😎😎😎

Seppo Siitari, mene nyt kysymään ihan itse joltain Mikkelin atk- osaajalta sitä, peilaako tuubin katsojahistoriasi omia algoritmejäsi vai jonkun muun😎🙂😎🤔🤔🤔

Seppo saattaa yllättyä, aivan kuten Neuvostoliiton romahtaessa.

Eli itkuraivariin.

Kelpaa itkuraivaripotkia.😎😎😎

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Natzipaska, mene nyt kysymään ihan itse joltain Satakunnan  persu- osaajalta sitä, peilaako tuubin katsojahistoriasi omia algoritmejäsi vai jonkun muun😎🙂😎🤔🤔🤔

Natzipaska saattaa yllättyä. .😎😎😎

Eli itkuraivariin.

Selitä kuin minun alkoritmit tulee, kun kirjoittelen jonkun muun koneella.
Siis oikeesti kerro. Muutkin saa kertoa kuin se menee, kun se Google kirjautuminen on toisen.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Natzipaska, mene nyt kysymään ihan itse joltain Satakunnan  persu- osaajalta sitä, peilaako tuubin katsojahistoriasi omia algoritmejäsi vai jonkun muun😎🙂😎🤔🤔🤔

Eli itkuraivariin.

Siis oikeesti kerro. Muutkin saa kertoa kuin se menee, kun se Google kirjautuminen on toisen.

Se peilaa käyttäjänsä algoritmeja, Seppo.

Kelpaa peilata.😎😎😎

Talepan

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Nyt pikku sijais lapsoselle tuli kiire

Talepan

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kukaan ei ole huomannu moneen päivään

Apilas Jr.

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mietitäänpä oikein porukalla, miksi vasemmisto on niin murhanhimoista, että se haluaa aina vaan ja edelleen tappaa kanssaan toista mieltä olevat?

Ensin ammuttiin Trumppia ja sitten Charlie Kirk, joka ei ollut koskaan tehnyt pahaa kenellekään. Kunhan järjesti kaikille vapaita keskustelutilaisuuksia.

Pitäisikö yleisen turvallisuuden vuoksi poliittinen vasemmisto siis kieltää täällä Suomessakin lain voimalla? Oliko siis Lapuan Liike aikaansa edellä ja oikeassa?🤔🤔🤔

Puuhis levittää taas hyödyllisenä hölmönä ryssän propagandaa. Reaalimaailmassa USA:n rikostilastot näyttävät varsin erilaisilta. 75%:ssa ekstremistien tekemistä henkirikoksista tekijä on oikeistoekstremisti.  Vasemman laidan höpönassut on vastuussa 4%:sta henkirikoksista. Jenkkilän tilanteesta kertoo paljon se, että samaan johtopäätökseen päätynyt tutkimus vedettiin pois oikeusministeriön sivuilta pian Kirkin murhan jälkeen.

https://www.theguardian.com/us-news/2025/sep/17/justice-department-study-far-right-extremist-violence

"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

-Ignea-

seegeri

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Te olette sitä mieltä et sen saikin ampua. Surullista. Sama paistoi läpi Ylen uutisoinnista. Tälläinen aiheuttaa normaaleissa ihmisissä raivoa. Kirk osasi puhua, hienoja ne  tilaisuudet, olisi pitänyt olla vaa luotisuoja, hulluja on nii paljon, tätö ei varmasti unohdeta, kiihdyttää vaa woken kuoppaamista. Se tästä jää historiaan, vasemmiston häpeä.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Näyttää olevan kova buumi vasemmistolaisilla vastustajien ampumiseen.

No, Seppo kertoo sitten, milloin vasemmisto aloittaa USAssakin sisällissodan.

😎😎😎

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Eli itkuraivariin.

Se peilaa käyttäjänsä algoritmeja ?

Kelpaa peilata? 😎😎😎

Siis jos sinun koneella kirjoittelen, niin tulee minun algoritmit. Aika sairas mielikuv1tus natzipaskalla. En kyllä ihmettele yhtään, että syötät sitä kapteeni valetta myös. 😎😎😎

Apilas Jr.

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Te olette sitä mieltä et sen saikin ampua. Surullista. Sama paistoi läpi Ylen uutisoinnista. Tälläinen aiheuttaa normaaleissa ihmisissä raivoa. Kirk osasi puhua, hienoja ne  tilaisuudet, olisi pitänyt olla vaa luotisuoja, hulluja on nii paljon, tätö ei varmasti unohdeta, kiihdyttää vaa woken kuoppaamista. Se tästä jää historiaan, vasemmiston häpeä.

Kenen mielestä sai ampua, näytä joku eturivin politiikko esimerkiksi?

Ja ampujan aatesuunnasta ei edelleenkään ole tullut tietoa, vaikka viranomaiset ovat juttua kaivelleet jo viikon.
"How dare you godless bastards step on my land?
How dare you touch my daughters and sons?
This will be your last steps, unless you turn
Put your two-headed eagle in your arse and run!"

-Ignea-

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kenen mielestä sai ampua, näytä joku eturivin politiikko esimerkiksi?

Ja ampujan aatesuunnasta ei edelleenkään ole tullut tietoa, vaikka viranomaiset ovat juttua kaivelleet jo viikon.

Niin, useinhan samanmieliset ampuvat samanmielisiä. Äärivasemmistolaisetkin ovat kautta aikojen ampuneet kasapäin äärivasemmistolaisia 😁😁😁

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Ja ampujan aatesuunnasta ei edelleenkään ole tullut tietoa,

Saamieni tiedustelutietojen mukaan intohimoonen ransuilun ylistäjä. Kuten zannakuziluoma tällä saitila...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."