Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sanna marin oli julkisuudenkipeä narsisti  (Luettu 1429 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: sanna marin oli julkisuudenkipeä narsisti
muistelen jonkun kertoneen kuin paljon eri muotot kuluttaa sähkyä....   olikos se että tekstin siirto kuluttaa noin kolmanneksen kuvaan?      ja miksi miä en vois kun kerran kaikki muutkin..   mutta onko hölömömpää laittaa joka asiasta kuva maailmalle?

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12823
Vs: sanna marin oli julkisuudenkipeä narsisti

Veikkasin että Orpo ei tuo Suomelle koskaan mitään hyvää.


Kuten veikkasit USAn sisällissodankin.

Viimeksi muokattu: 16.09.25 - klo:18:05 kirjoittanut Perussuomalainen porvari

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12185
Vs: sanna marin oli julkisuudenkipeä narsisti

Veikkasin että Orpo ei tuo Suomelle koskaan mitään hyvää.


Kuten veikkasin USAn sisällissodankin.

Se veikkaus ei oo vielä päättynyt.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12823
Vs: sanna marin oli julkisuudenkipeä narsisti

Veikkasin että Orpo ei tuo Suomelle koskaan mitään hyvää.


Kuten veikkasin USAn sisällissodankin.

Se veikkaus ei oo vielä päättynyt.

Veikkasit myös Neuvostoliiton ikuisuuden.😎😎😎