Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe puoluepoliittinen tilannekuva taajamasta  (Luettu 886 kertaa)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: puoluepoliittinen tilannekuva taajamasta
Sundar Pichai tekee mitä tekee ja Elon Musk ei siihen mitään vaikuta.
Pers'porari on selityksen mestari. Mä pitkään seurasin kuin tää menee, ja Pers'porarilla kävi käry. Nyt sitä v1tuttaa.

Jaa mistä kävi käry?😅😅😅

Sinähän se kärysit, kun saatanan tonttu menit kertomaan YouTube- historiasi tänne 😆😆😆👍👍👍

Saatana että sä olet tyhmä!!!😅😅😅😅😆😆😆🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pers'porari on selityksen mestari. Mä pitkään seurasin kuin tää menee, ja Pers'porarilla kävi käry. Nyt sitä v1tuttaa.

Jaa mistä kävi käry?😅😅😅

Sinähän se kärysit, kun saatanan tonttu menit kertomaan YouTube- historiasi tänne 😆😆😆👍👍👍

Minun YouTube historia on pelkstää agroon jaetuista linkeistä.
En itse sitä käytä. Katson vaan mitä paskaa taas persut jakaa. Siitä se historia tulee. Että revi siitä. :-*

seegeri

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ymmärrän kiihtymyksesi tällaisena päivänä.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ymmärrän kiihtymyksesi tällaisena päivänä.
Kuka kiihtyy?  :-*

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Jaa mistä kävi käry?😅😅😅

Minun YouTube historia on pelkstää agroon jaetuista linkeistä.
En itse sitä käytä. Katson vaan mitä paskaa taas persut jakaa. Siitä se historia tulee. Että revi siitä. :-*

Seppo,  kun avaat YouTube- kanavan, se antaa sinulle katseluehdotuksia sinun nettikäyttäytymishistoriaasi perustuen.

Sinun ja muiden, jotka kotisi nettiyhteyksiä käyttää, varsinkin, jos olet liittänyt useamman taloutesi älylaitteen
 " yhteen"

Seppo, kiinni jäit.

Mutta älä toki kiihdy, se ei ole vanhukselle hyväksi. Käy pulahtamassa, rentoudut siinä kenties.🎅🎅🎅😉😉😉

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Jos tuo natzi järkevästi selittäisi tuon mysteerin miksi vain hänen tuubi videon jälkeen tulee näitä äärioikeistonatzin juttuja. Mut ei haluu.
 Tuo käkättäminen jostain kiihtymisestä ei kyllä tehoon. Verenpaine normaali 57/125

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos tuo natzi järkevästi selittäisi tuon mysteerin miksi vain hänen tuubi videon jälkeen tulee näitä äärioikeistonatzin juttuja. Mut ei haluu.
 Tuo käkättäminen jostain kiihtymisestä ei kyllä tehoon. Verenpaine normaali 57/125

Vanhus, selitä miksi vain sinulle tulee natsivideoehdotuksia linkkaamistani YouTube - klipeistä mutta ei kenellekään muulle?😄😄👍👍👍🎅🎅

Meneekö kaljulta papparaiselta nyt yöunet?

Pulahda Seppo.

Kelpaa passata.😄😄😄👍👍👍🎅🎅🎅

Talepan

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
lässyn lässyn

KYSYTTÄVÄÄ ?

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Vanhus, selitä miksi vain sinulle tulee natsivideoehdotuksia linkkaamistani YouTube - klipeistä mutta ei kenellekään muulle?

Ei mulla ole mahdollisuutta mennä sanomaan miksi. Mutta ajattelisin että monet eivät halua sotkea sormiaan tähän sinun paskaan. Tuo mitä kirjoitit on vaan pers'porarin väite.
  Kerrotko miksi eri lähettäjältä tuubivideon lista on erilainen. Jos olis minun lista, niin eikö sen pitäisi loogisesti olla samanlainen.
  Oot vaan sotkeentunut tähän natzipaskaan, et se paska ei taida ihan heti irtaantua.
Tarvittais hyät pesuaineet. ;)

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vieläkös te kinaatte tuosta, kyllä se niin menee, että jos sinä klikkaat jonkun tälle sivustolle laittaman linkin, niin siitä tulee sillä hetkellä osa klikkaajan, eli sinun omaa katseluhistoriaasi. Sillä perusteella alusta tarjoaa sitten sinulle aiheeseen liittyviä linkkejä.  Siinä ei siirry linkin lähettäjän katseluhistoriaa, jos niin tapahtuisi, niin se rikkoisi yksityisyyttä sekä tietosuojaa ja useimmille alustoille ne ovat kuitenkin aika tärkeitä juttuja. Varteenotettavat alustat, kuten YouTube kyllä varmistavat, että käyttäjien henkilökohtaisia tietoja ei jaeta ilman lupaa.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vieläkös te kinaatte tuosta, kyllä se niin menee, että jos sinä klikkaat jonkun tälle sivustolle laittaman linkin, niin siitä tulee sillä hetkellä osa klikkaajan, eli sinun omaa katseluhistoriaasi. Sillä perusteella alusta tarjoaa sitten sinulle aiheeseen liittyviä linkkejä.  Siinä ei siirry linkin lähettäjän katseluhistoriaa, jos niin tapahtuisi, niin se rikkoisi yksityisyyttä sekä tietosuojaa ja useimmille alustoille ne ovat kuitenkin aika tärkeitä juttuja. Varteenotettavat alustat, kuten YouTube kyllä varmistavat, että käyttäjien henkilökohtaisia tietoja ei jaeta ilman lupaa.

Minä olen monta kertaa kertonut etten tiedä noista algoritmeistä yhtään mitään.
En ota kantaa siihen. Olen vaan agrossa seurannut eri tyyppien jakamia tuubi linkkejä. Aika erilaista tulee. Pers'porari sotkenut sormensa natzipaskaan. ;)

Talepan

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
KYSYTTÄVÄÄ  ?

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
KYSYTTÄVÄÄ  ?

Niin et, kun Elon Musk hermostuu Trumppiin. Niin hää voi muuttaa X:n algoritmit siten, että Trumpin kannattajille rupee tulemaan Bernie Sandersin mainokset.
Kysymys? Rikkooko tämä yksityisyyden suojaa?

Talepan

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
KYSYTTÄVÄÄ ?

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

Noooo, seppputeus jankkaa tuosta niinku perman mausta aikoihnan...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."