Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Bill Gates kehottaa...  (Luettu 1604 kertaa)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Bill Gates kehottaa...
"Maailman rikkain mies Bill Gates kehottaa muita miljardöörejä jakamaan pois suurimman osan varallisuudestaan. Gatesin mielestä jakaminen tuottaisi enemmän iloa kuin rahojen siirtäminen vain omien jälkeläisten käyttöön.

Gates itse on jo lahjoittanut suuren osan jopa 40 miljardin dollarin varallisuudestaan köyhyyden ja sairauksien vastaiseen työhön."

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Bill+Gates+kehottaa+rikkaita+jakamaan+rahansa/1135246471793
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

cosmic_cowboy

• Vieras
Vs: Bill Gates kehottaa...
Tämä onkin oikea foorumi tälle viestille. Taidanpa laittaa alimmaiset tukiaismiljardit tuulettumaan hyväntekeväisyyteen.

simmo 48

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • muori
Vs: Bill Gates kehottaa...
"Maailman rikkain mies Bill Gates kehottaa muita miljardöörejä jakamaan pois suurimman osan varallisuudestaan. Gatesin mielestä jakaminen tuottaisi enemmän iloa kuin rahojen siirtäminen vain omien jälkeläisten käyttöön.

Gates itse on jo lahjoittanut suuren osan jopa 40 miljardin dollarin varallisuudestaan köyhyyden ja sairauksien vastaiseen työhön."
Sehän onkin fiksusti tehty.Ei kukaan tarvitse rahaa mielettömiä määriä.

]
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Sepedeus

• Vieras
Ihmisten onnellisuus ei kasva rahalla

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Bill+Gates+kehottaa+rikkaita+jakamaan+rahansa/1135246471793

Koskahan meidän Liliukset,"Nallet" Ollilat seuraavat perässä.
Bill on aika viisas mies. Ymmärtää ,että tämä tavallinen kadun tallaaja on hänelle ne miljardit tienannu. Suomessakaan ei yksikään kansalainen selviä siitä talkoosta maksamatta. Bill Gatesin mediamaksu toimii. Siis lahjoittamalla osan tuotosta kulutukseen ,hän vaan varmistaa järjestelmän toimivuutta. Oikeasti ihmisten rikkaus on vaan suhde toisten köyhyyteen.
 Siis kyse on samasta kuin ilman lämpötila. Napapiirillä lämmintä on se mikä päiväntasaajalla on jo kylmää.