varmaankin näin. mutta kuka lähtee koputtelemaan mökkien oville ja kyselemään onko teillä karja lopettu ja onko kuppeja jouten myytävänä?? ja ite ainakin haluan tutustua värkkeihin ihan ite ja katella miten on pitetty ja huollettu. ja kun koneet yleensä toisella puolella maata ni en kehtoo lähtee ryynäämään niitä kahtomaan..
Joskus on silmiini osunut kyllä käytettyjen juomakuppien myyjiä, mutta silloin ei ole ollut tarvetta. Ja toisekseen jos tavara hinnoitellaan lähes uuden hintaan niin mua ei kiinnosta. Nyt vaan tajusin, että edes yksi pitäisi olla aina varastossa. Lisäksi oon sitä mieltä, että jos kysyn sellaista tavaraa joka toiselle on jo tarpeetonta niin se hinnoittelu orjuuttaa aina jompaa kumpaa tai sitten jää jotenkin pahat fiilikset jos näkemykset ei kohtaa, varsinkin jos kyse tutuista ja hintavimmista tuotteista kuin vesikupista. Joskus oon halunnut ostaa Torissa käytettyjä koneita, kuten esim se imupainevaunu. Silloinkin tuli muuutama ilmoitus jotka uskoivat myyvänsä kultaa. Mutta turhahan niistä oli välittää, kun voi kohteliaasti sanoa, että kyseinen kärry ei ole ihan sellainen jota etsin. Löytyneeseen kärryyn olen tyytyväinen, vaikka se vaatikin sen uuden kompuran.