ehdottomasti Hannu Takkula.En vaan voi tälläkertaa äänestää kepua,koska ne otti sen niskuri Korhosen ehdokkaaksi.En sitä minäkään ihan mitä vain sulata
Viimeksi muokattu: 30.05.09 - klo:21:44 kirjoittanut Veeti
Minä äänestän Korhosta , pirruuttanikin .
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 30.05.09 - klo:21:45Minä äänestän Korhosta , pirruuttanikin . Tulit sit ulos kaapista
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 30.05.09 - klo:21:49Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 30.05.09 - klo:21:45Minä äänestän Korhosta , pirruuttanikin . Tulit sit ulos kaapistaEn vaan äänestän piruuttanikin naista , meillä on sama maku , tykätään naisista .Vedä hame päälles, Korhosellakin on
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 30.05.09 - klo:21:52Lainaus käyttäjältä: Veeti - 30.05.09 - klo:21:49Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 30.05.09 - klo:21:45Minä äänestän Korhosta , pirruuttanikin . Tulit sit ulos kaapistaEn vaan äänestän piruuttanikin naista , meillä on sama maku , tykätään naisista .Vedä hame päälles, Korhosellakin on
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 30.05.09 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 30.05.09 - klo:21:52Lainaus käyttäjältä: Veeti - 30.05.09 - klo:21:49Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 30.05.09 - klo:21:45Minä äänestän Korhosta , pirruuttanikin . Tulit sit ulos kaapistaEn vaan äänestän piruuttanikin naista , meillä on sama maku , tykätään naisista .Vedä hame päälles, Korhosellakin onVeeti ei *****a ole saanut . HÄÄÄHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 30.05.09 - klo:21:45Minä äänestän Korhosta , pirruuttanikin . ;DKepulogiikkaa, eka erotetaan lespouden takia ja sitte maanitellaan ehdokkaaksi
Lainaus käyttäjältä: Paalinpyörittäjä - 31.05.09 - klo:12:23Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 30.05.09 - klo:21:45Minä äänestän Korhosta , pirruuttanikin . ;DKepulogiikkaa, eka erotetaan lespouden takia ja sitte maanitellaan ehdokkaaksi Tämän paalienpyörittäjän on hyvä tietää,että Korhosen erotti Helsingin Kokoomus,jokaLapin Kansan omistaa,joka taas osaltaan rahoittaa Helsingin Kokoomusta.
Tämän paalienpyörittäjän on hyvä tietää,että Korhosen erotti Helsingin Kokoomus,jokaLapin Kansan omistaa,joka taas osaltaan rahoittaa Helsingin Kokoomusta.
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 30.05.09 - klo:21:45Minä äänestän Korhosta , pirruuttanikin . Se taas ei haittaa mua yhtään.Vapaassa maassa kun ollaan,niin jokaisella on vapa valita.Taidanki liittyä eka kertaa elämässäni Soikan puolueeseen.Olen ikäni ollut sitoutumaton kepu,mutta tykkään Niinistöstä.Harvinaisen fiksu kokoomuslainen.