Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miettikääs siellä tundran takana oikein porukalla  (Luettu 328 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22534
Sastamalan Mouhijärvellä juustoja tekevä juustomestari mediassa. Laatu riittää vientiin, mutta ei nimi.
Sama loppupeleissä taitaa olla valiollakin.
Laatu riittää, mutta ei nimi, vaikka  tundran takaa kuinka luotaisiin mielikuvaa jostakin korvaamattomasta.
valio on maailmalla vain pienmeijeri, muiden pienmeijerien lomassa ja tuskin valiollakaan on yhtään tuotetta, mitä ilman ei maailma pärjäisi.
Jos olisi loppuisi valiolta raaka-aine alta aikayksikön.

Viimeksi muokattu: 26.07.24 - klo:05:19 kirjoittanut Eemeli

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 67456
ja senkö takia kansalla on yhä enemmän keliakiaa kun kaikki emput viljelee huonoa viljaa kansan syötä...?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12377
Sastamalan Mouhijärvellä juustoja tekevä juustomestari mediassa. Laatu riittää vientiin, mutta ei nimi.
Sama loppupeleissä taitaa olla valiollakin.
Laatu riittää, mutta ei nimi, vaikka  tundran takaa kuinka luotaisiin mielikuvaa jostakin korvaamattomasta.
valio on maailmalla vain pienmeijeri, muiden pienmeijerien lomassa ja tuskin valiollakaan on yhtään tuotetta, mitä ilman ei maailma pärjäisi.
Jos olisi loppuisi valiolta raaka-aine alta aikayksikön.
Tiesitkö, että Sveitsissä tuotetaan laatuviinejä, mutta käkikellokansa juo itse kaiken - tavaraa ei tarvitse viedä minnekään.
Jätä sä juuston vientiongelmat niille, jotka sen viennin osaavat.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 67456
ja suomestahan vietää aika paljon ulos tuota mustaleimaemmentaliksia..   mut kuin pljon kauratuotteita?        hauska tuo emppu kun hallitus on aina puhunut kuin tärkiää on vienti suomelle..     mut pitääkö vietä vain raaka-ainetta vai jalosteita??

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5225
Sastamalan Mouhijärvellä juustoja tekevä juustomestari mediassa. Laatu riittää vientiin, mutta ei nimi.
Sama loppupeleissä taitaa olla valiollakin.
Laatu riittää, mutta ei nimi, vaikka  tundran takaa kuinka luotaisiin mielikuvaa jostakin korvaamattomasta.
valio on maailmalla vain pienmeijeri, muiden pienmeijerien lomassa ja tuskin valiollakaan on yhtään tuotetta, mitä ilman ei maailma pärjäisi.
Jos olisi loppuisi valiolta raaka-aine alta aikayksikön.
Tiesitkö, että Sveitsissä tuotetaan laatuviinejä, mutta käkikellokansa juo itse kaiken - tavaraa ei tarvitse viedä minnekään.
Jätä sä juuston vientiongelmat niille, jotka sen viennin osaavat.

Valio otti lusikan kauniisti käteensä ja laski tuotteet Lidlliin. Näin pääsee kaikkiin Euroopan Lidlleihin myymään Aura juustua. Vielä parempi olisi unohtaa vanhat kaunat ja yhdistyä Arlaan.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8397
  • Never Trust a Hippy
Sastamalan Mouhijärvellä juustoja tekevä juustomestari mediassa. Laatu riittää vientiin, mutta ei nimi.
Sama loppupeleissä taitaa olla valiollakin.
Laatu riittää, mutta ei nimi, vaikka  tundran takaa kuinka luotaisiin mielikuvaa jostakin korvaamattomasta.
valio on maailmalla vain pienmeijeri, muiden pienmeijerien lomassa ja tuskin valiollakaan on yhtään tuotetta, mitä ilman ei maailma pärjäisi.
Jos olisi loppuisi valiolta raaka-aine alta aikayksikön.
Tiesitkö, että Sveitsissä tuotetaan laatuviinejä, mutta käkikellokansa juo itse kaiken - tavaraa ei tarvitse viedä minnekään.
Jätä sä juuston vientiongelmat niille, jotka sen viennin osaavat.

Valio otti lusikan kauniisti käteensä ja laski tuotteet Lidlliin. Näin pääsee kaikkiin Euroopan Lidlleihin myymään Aura juustua. Vielä parempi olisi unohtaa vanhat kaunat ja yhdistyä Arlaan.
En usko, että Valiolla on haluja liittää Arlaa itseensä.

Kyllähän Valiu on aina ollut valmis myymään tuotteitaan Litlissäkin, mutta Litli yritti vedättää Valiuta. Nyt joutui Litli sitten nöyrtymään Valiun mahdin edessä 🎅🎅🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3616
taitaa olla niinpäin että valio on joutunut moneen kertaan nöyrtymään näiden kauppojen edessä että saisi edes jotain sinne hyllylle tarjolle. juusto ja maitohyllyissä on kyllä uskomattoman paljon muiden toimijiden tuotteita, ja luulisin että hinta ei ole ratkaiseva tekijä vaan maku. Bulkkitavaran aika on ohi. Harmi kylläkin tää meni pikkasen eemmeliä myötäileväksi.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8397
  • Never Trust a Hippy
taitaa olla niinpäin että valio on joutunut moneen kertaan nöyrtymään näiden kauppojen edessä että saisi edes jotain sinne hyllylle tarjolle. juusto ja maitohyllyissä on kyllä uskomattoman paljon muiden toimijiden tuotteita, ja luulisin että hinta ei ole ratkaiseva tekijä vaan maku. Bulkkitavaran aika on ohi. Harmi kylläkin tää meni pikkasen eemmeliä myötäileväksi.
Litlissähän sitä bulkkia juuri nimenomaan on ja bulkin perässä Eläkelläinenkin Litliin itsensä tunkee.

Litlissä on ilmeisesti yritetty ottaa bulkin sekaan vähän premiumiakin, kun kerran Valiotakin siellä alkaa näkymään.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3616
Noo mää en ole tutustunut litlin valikoimiin, en tiedä minkälaista bulkkitavaraa ne sinne rahtaa saksasta. Salmonella varoituksia kuitenkin usein niiden tuotteista annetaan.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26644
  • vastustan
Sastamalan Mouhijärvellä juustoja tekevä juustomestari mediassa. Laatu riittää vientiin, mutta ei nimi.
Sama loppupeleissä taitaa olla valiollakin.
Laatu riittää, mutta ei nimi, vaikka  tundran takaa kuinka luotaisiin mielikuvaa jostakin korvaamattomasta.
valio on maailmalla vain pienmeijeri, muiden pienmeijerien lomassa ja tuskin valiollakaan on yhtään tuotetta, mitä ilman ei maailma pärjäisi.
Jos olisi loppuisi valiolta raaka-aine alta aikayksikön.
mitä ihmettä eemeli taas hourailee  :o :o :o :o
kyllähän ranskalaesen miseliiniravintolan huippu kokki parkaisee yhtä sydäntä särkevästi kuin eemeli vehon vara-osa tiskillä jos valion voita ei löyde ravintolan kylmiöstä :o :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5225
Noo mää en ole tutustunut litlin valikoimiin, en tiedä minkälaista bulkkitavaraa ne sinne rahtaa saksasta. Salmonella varoituksia kuitenkin usein niiden tuotteista annetaan.

  Tämä se just on. Asiantuntijoina täällä kerrotaan Lidllin bulkkitavarasta. Vaikka ei oo kaupassa käynyt kertaakaan. Mä oon löytänyt K- kaupasta bulkkia. Viimeisen myyntipäivän ylittäviä tuotteita. Pitää olla tarkkana.
   Lidllin idea on ettei samasta tuotteesta ole 20 eri versiota. Mä luulen että Lidlli olis pärjännyt hyvin ilman Vakiota. Viimeksi oli Aura juustoa Arki kermaa. Ei tuolla tiliä tehdä puolin eikä toisin.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5820
Noo mää en ole tutustunut litlin valikoimiin, en tiedä minkälaista bulkkitavaraa ne sinne rahtaa saksasta. Salmonella varoituksia kuitenkin usein niiden tuotteista annetaan.

  Tämä se just on. Asiantuntijoina täällä kerrotaan Lidllin bulkkitavarasta. Vaikka ei oo kaupassa käynyt kertaakaan. Mä oon löytänyt K- kaupasta bulkkia. Viimeisen myyntipäivän ylittäviä tuotteita. Pitää olla tarkkana.
   Lidllin idea on ettei samasta tuotteesta ole 20 eri versiota. Mä luulen että Lidlli olis pärjännyt hyvin ilman Vakiota. Viimeksi oli Aura juustoa Arki kermaa. Ei tuolla tiliä tehdä puolin eikä toisin.

Kyllä kyllä, Natsiliiteri olisi pärjännyt ilman Vakioveikkausta tai jopa lottoakin.😎😎😎🤣🤣🤣😼😼😼

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 67456
just sepe!      nuin miäkin luin tuon evpn kirjootuksen.   hää ei käy natsisivassa ja silti " tietää" mitä tarjolla..      on se hyä kun saapi kirjuuttaa asioista joista ei tietä mitään..   mut kun miä luulen...!         mut hyin tuntuu valio pärjäävän markkinoilla pieneks toimijaks ja se nyt sitten emppu ketuttaa kun ei muuta voi!