Ompas menny kovaksi vaalikampanjat. Toivottavasti saavat selville ketä tilasi murhan.
kyllä se on tuo mualiman historiin kirjootus joskus pienestä kiinni, tulos oes aevan toinen jos tuokin amerikan persu oes viettäny enempi aekaaa ampumaradalla kuin mielenosootuksissa öyhöttämässä
Noinhan sitä luulis, mutta viimeisin tieto on et, Donald itse tilas ampuja ampumaan korvalehteen Eihän tää tyyppi muuten olis päässyt sinne katolle. Turvamiehet avas oven.
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 14.07.24 - klo:10:09kyllä se on tuo mualiman historiin kirjootus joskus pienestä kiinni, tulos oes aevan toinen jos tuokin amerikan persu oes viettäny enempi aekaaa ampumaradalla kuin mielenosootuksissa öyhöttämässä Käsittääkseni ampuja todennäköisesti edustaa enemmän amerikkalaista vasemmistoa, lienee paikallinen demokraatti puolueen aktiivi, kenties.🤔 No, lisää naulojahan tuollaiset ampumiset ovat Bidenin arkkuunhttps://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010563110.html
Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 14.07.24 - klo:11:43Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 14.07.24 - klo:10:09kyllä se on tuo mualiman historiin kirjootus joskus pienestä kiinni, tulos oes aevan toinen jos tuokin amerikan persu oes viettäny enempi aekaaa ampumaradalla kuin mielenosootuksissa öyhöttämässä Käsittääkseni ampuja todennäköisesti edustaa enemmän amerikkalaista vasemmistoa, lienee paikallinen demokraatti puolueen aktiivi, kenties.🤔 No, lisää naulojahan tuollaiset ampumiset ovat Bidenin arkkuunhttps://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010563110.htmlkuulemma viimmesen päälle persu ollu ampuja
Donald itse tilas ampuja ampumaan korvalehteen
Viimeksi muokattu: 14.07.24 - klo:12:39 kirjoittanut Töveli
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 14.07.24 - klo:10:26Noinhan sitä luulis, mutta viimeisin tieto on et, Donald itse tilas ampuja ampumaan korvalehteen Eihän tää tyyppi muuten olis päässyt sinne katolle. Turvamiehet avas oven.Just näin.🤣🤣🤣👍👍👍
Viimeksi muokattu: 14.07.24 - klo:14:43 kirjoittanut pig24
Ja ase olisi ollut itselataava, mutta vain kertalaukauksia ampuva rynkky . AK-15-tyyppinen. Mihin niillä sohjoilla osuu ?