Lainaus käyttäjältä: Perussuomalainen porvari - 03.06.24 - klo:23:04Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 03.06.24 - klo:19:03Lainaus käyttäjältä: Oksa - 03.06.24 - klo:18:37quin mahtaa olla se torinlaitan läpihuone? ettei vaan vuokralla? tahi sit muussa "käytössä" Mulla ei oo mitään siinä OP:n talossa. Et ei huolta. Ei sun tarvii maksaa mun vastikkeita.Ryssät maksaa kun ensin passaat niitä...tervetulua, ryssät, Sepeteuksen passattaviksi...😿😿😿Ei oo näkyny.😿😿😿
Lainaus käyttäjältä: Eläkelläisviljelijä - 03.06.24 - klo:19:03Lainaus käyttäjältä: Oksa - 03.06.24 - klo:18:37quin mahtaa olla se torinlaitan läpihuone? ettei vaan vuokralla? tahi sit muussa "käytössä" Mulla ei oo mitään siinä OP:n talossa. Et ei huolta. Ei sun tarvii maksaa mun vastikkeita.Ryssät maksaa kun ensin passaat niitä...tervetulua, ryssät, Sepeteuksen passattaviksi...😿😿😿
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 03.06.24 - klo:18:37quin mahtaa olla se torinlaitan läpihuone? ettei vaan vuokralla? tahi sit muussa "käytössä" Mulla ei oo mitään siinä OP:n talossa. Et ei huolta. Ei sun tarvii maksaa mun vastikkeita.
quin mahtaa olla se torinlaitan läpihuone? ettei vaan vuokralla? tahi sit muussa "käytössä"