Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuli kysely Vipu Mobiilliin  (Luettu 309360 kertaa)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Tuli kysely Vipu Mobiilliin
...😁😁😁...Orlowski...👍👍👍🤣🤣🤣

Jumankekka tuota sanan säilää...!!!

Tietäjät tietää...

🤣🤣🤣

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla oli joskus lehmä nimeltä Orlowski. Mua muutaman vuoden nuorempi mies eläinlääkäri ihmetteli nimeä. Mää kysyin, että etkö sä tiedä kuka on Orlowski. Epäili venäläiseksi runoilijaksi. Voi Teresa sentään  ::)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla oli joskus lehmä nimeltä Orlowski. Mua muutaman vuoden nuorempi mies eläinlääkäri ihmetteli nimeä. Mää kysyin, että etkö sä tiedä kuka on Orlowski. Epäili venäläiseksi runoilijaksi. Voi Teresa sentään  ::)

SS, lypsyukko ja meikä taidetaan olla likimain samaa VHS-ikäluokkaa. Bondit, Terence Hill ja Bud Spencer sekä Teresa Orlowski. Siitä oivat elämänmallit nuorille miehille.

😁😁😁

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mulla kylä tuo xcover 5 on sitä varten just.  mutta mitä muuta noissa tartteis huomioita?   kun puhelimena on nykyään tuo nokelainen,  pieni ja sievä..   kulkee mukana kun sattuu mukaan.   helpompi kuskata kun nuo nykyiset tapletin kokoset..     kivahan se on välillä nuiten sirujen kanssa pelata,  mut ei keksi missä vois kulettaa nuo älyt mukana töissä...

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no höh!   tuli sähkyposti et on viesti luettavana vipussa..   noooo,  sit asennetaan taas päivitys ja kirjaututaan sisään ja siellä ei ole mitään tehtävää tahi muuta,  vain pelkkä toteamus "olet ajantasalla"   !       helekutti kun moisen takia pitää ihmo souvi tehä!  ei noilla näköjään muuta tekemistä ole...   siinä olis riikalle yks säästökohe!!

Magia

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
no höh!   tuli sähkyposti et on viesti luettavana vipussa..   noooo,  sit asennetaan taas päivitys ja kirjaututaan sisään ja siellä ei ole mitään tehtävää tahi muuta,  vain pelkkä toteamus "olet ajantasalla"   !       helekutti kun moisen takia pitää ihmo souvi tehä!  ei noilla näköjään muuta tekemistä ole...   siinä olis riikalle yks säästökohe!!
Suomi.fi palavelussa on tukipäätöksiä,ihan hyvä ettei nuo enään paperisena tule.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Suomi.fi palavelussa on tukipäätöksiä,ihan hyvä ettei nuo enään paperisena tule.

Taas puurot ja vellit sekaisin.

Rakkine

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Moon oikees, soot vääräs.
Suomi.fi on ihan perseestä, siinä kansalaiset laitetaan toimimaan omina toimistovirkailijoinansa.  Sinne pitää itse kirjautua ja tulostella mitä sinne on tullut. Vanha systeemi,  missä kirjeet tuli kotiin, oli parempi, koska silloin sitä itse avasi kirjeen ja totesi että aha, tuli tämmönen lasku, pannaan tuo lähelle tietokenetta ja maksetaan aikanaan, ja paremmin jäi mieleen eräpäivätkin, kun itse avasti postilaatikkoon tulleet kirjeet.

Magia

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Suomi.fi on ihan perseestä, siinä kansalaiset laitetaan toimimaan omina toimistovirkailijoinansa.  Sinne pitää itse kirjautua ja tulostella mitä sinne on tullut. Vanha systeemi,  missä kirjeet tuli kotiin, oli parempi, koska silloin sitä itse avasi kirjeen ja totesi että aha, tuli tämmönen lasku, pannaan tuo lähelle tietokenetta ja maksetaan aikanaan, ja paremmin jäi mieleen eräpäivätkin, kun itse avasti postilaatikkoon tulleet kirjeet.
Näinkin,mutta paperilaskutuksesta tullee vuodessaa meleko kallis turha lasku.

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ehdottomasti tämä. Sähköinen laskutus tätä päivää, paperisena sitten ne, mitkä ei näytä sähköiseen laskutukseen taipuvan.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ne paperilaskut tuli myös paremmin tarkastettua että ne oikein, se tapahtui ikäänkuin luonnostaan samalla kun niitä availi.
Ei silti, en niitä kyllä siitä huolimatta juurikaan kaipaa.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä en tykkää e-laskuista ! *****mainen tulostella kirjanpitoon. Joku puhelin laskukin venytetty romaaniksi.

ja101

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kouvola, Kymenlaakso
Minä en tykkää e-laskuista ! *****mainen tulostella kirjanpitoon. Joku puhelin laskukin venytetty romaaniksi.
E lasku tai sähköinen laskutus toimii silloin kun koko kirjanpito on sähköinen. Lasku tai kuitti on vain bittejä jossain pilvessä.

Itse olen sen verran vanhanaikainen et tykkään paperilaskuista. Jäävät paremmin muistiin et ovat tulleet, maksetut jne. Kirjanpitokin kun on vielä sitä et paperin laitetaan mappiin järjestykseen niin sähköiset laskut aiheuttaa tulostimen vinkuttamista..  >:(

Ymmärrän kyl firmojen halun siirtyä sähköiseen laskuttamiseen mut joku roti pitäis olla siinä paljonko paperilaskutuslisä saa olla. Paras noteeraus taitaa olla 15€.   >:(
Kyliltä kuultua.... "Luomu ilman paskaa on kuin seksi ilman naista"... 😆

Paalimies

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sähköisessä laskutuksessa ehdottomasti paraspuoli että postilaatikolla on mukavampi käydä😉. Mutta on helpompi kyllä muistaa postin tuomat kun noi sähköpostissa lojuvat.

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Sähköpostilasku ei ole vielä oikeaa sähköistä laskutusta. Kyllä verkkolaskuportaali on asiallinen ja nykyistä kirjepostia luotettavampi tapa järjestää laskuja ja muistaa niitä. Hälytykset voi asettaa tulevaksi eri medioihin eräpäivän ylittyessä. Maksamisen ei tarvitse olla automaattista, virtuaaliviivakoodi on paras kompromissi siinä suhteessa.

-SS-