Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt känni päälle  (Luettu 632 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8160
  • Never Trust a Hippy
Vs: Nyt känni päälle
korvaamattomia ??     ei nuo rehut ihan itestään paaliin keräänny ja kun on hyä ilma ja rehu sopivaa ja joutavaa aikaa ni miks ei vois käyttää hyötyks..   kun ei ole nuita joutavia kuleksimassa jaloissa...     mulle on ihan yks lysti tehä hommia vaikka jouluaattona kun voipi tehä.   ei kukaan määrää saabiko vai ei.   ja huilia voi vaikka keskiviikkona.

btw,   olipa muuten ihan mukava juhannus.    ilmat hyät ja tulli sopivasti pois paarmat ja ratiosta tuli hyää musiikkia ja juttua..       tnä aamuna sit heräskin arkeen;   raaki xyleläinen sit jo heti aamusta soittaa vain persenaamasta viskaria monakoa ja sen perään paten pirua ja siihen sit em laulo synttäreitään..     hyin alkoi päivä,    -   voi ***** mitä paskaa ja perkelettä !!!!

Mulla oli ennen tapana, et jouluna ja juhannuksena oli vapaa päivä. Nyt on pelkkää työtä koko vuosi.  :)
Tirsk!

Moni ei silti pidä sun "työtä" työnä ensinkään. :D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3537
Vs: Nyt känni päälle
miten se tuota Oksaa vaastustaa ratioohjelmat. ei ole lainkaan pakko kuunnella. minua ainakin häiritsee sellanen taustahäly.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66698
Vs: Nyt känni päälle
no,  miten vaan.   mut ittiä kiusaa korvissa jyskyttävä pumpun ääni..   ja oishan se kiva kuunnella miellyttävää ajanvietettä kun kerran on korvat..    jotain hyötyä noistakii..   eikä tulis aateltua kuinn se kepu taas petti...   empun!