Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joko kävit...  (Luettu 2763 kertaa)

TyttöMaalta

  • Vieras
Joko kävit...
...vaalikoneessa? Saitko saaliiksi Timo Soinin? Luulenpa, että aika moni saa! Mistähän syystä  8)  ::)

Peltola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1407
Vs: Joko kävit...
...vaalikoneessa? Saitko saaliiksi Timo Soinin? Luulenpa, että aika moni saa! Mistähän syystä  8)  ::)


Niin voi käydä, mutta protestiäänestä ei ole mitään apua näissä vaaleissa,
eikä Soinista, vähänkuin välistäveto ilman mitään jatkoa..
Mukava mies sinänsä.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Joko kävit...
...vaalikoneessa? Saitko saaliiksi Timo Soinin? Luulenpa, että aika moni saa! Mistähän syystä  8)  ::)

Voi olla että tulos on populisti kun vastaa aina ääripäihin, siis täysin eri mieltä tai täysin samaa mieltä.

TyttöMaalta

  • Vieras
Populisti...
...vaalikoneessa? Saitko saaliiksi Timo Soinin? Luulenpa, että aika moni saa! Mistähän syystä  8)  ::)

Voi olla että tulos on populisti kun vastaa aina ääripäihin, siis täysin eri mieltä tai täysin samaa mieltä.
  Niinpä. Soini lupaa sitä mannaa, mitä kansa haluaa kuulla.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Populisti...
...vaalikoneessa? Saitko saaliiksi Timo Soinin? Luulenpa, että aika moni saa! Mistähän syystä  8)  ::)

Voi olla että tulos on populisti kun vastaa aina ääripäihin, siis täysin eri mieltä tai täysin samaa mieltä.
  Niinpä. Soini lupaa sitä mannaa, mitä kansa haluaa kuulla.

Näinhän se on suuressa maailmassa, poliitikot muuttaa mielipiteitään mielipidegalluppien mukaan.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Populisti...
...vaalikoneessa? Saitko saaliiksi Timo Soinin? Luulenpa, että aika moni saa! Mistähän syystä  8)  ::)

Voi olla että tulos on populisti kun vastaa aina ääripäihin, siis täysin eri mieltä tai täysin samaa mieltä.
  Niinpä. Soini lupaa sitä mannaa, mitä kansa haluaa kuulla.

Mutta, eikös kaikki poliitikot ole tavallaan populisteja ja lupaa sitä, mitä kansa haluaa kuulla ????

Reino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 581
  • Hämeen hitain.
Vs: Joko kävit...
Joo mutta ääni soinille on turpaan keskustalle ;D ;D ;D. Ja eu:ssa keskusta istuu lib ryhmässä...


emo-heikki

  • Vieras
Vs: Joko kävit...
Joo mutta ääni soinille on turpaan keskustalle ;D ;D ;D. Ja eu:ssa keskusta istuu lib ryhmässä...




Hyvä, että on selevät periaatteet, miten ajattelee politiikassa ....
Jatka samaan malliin.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Populisti...
...vaalikoneessa? Saitko saaliiksi Timo Soinin? Luulenpa, että aika moni saa! Mistähän syystä  8)  ::)

Voi olla että tulos on populisti kun vastaa aina ääripäihin, siis täysin eri mieltä tai täysin samaa mieltä.
  Niinpä. Soini lupaa sitä mannaa, mitä kansa haluaa kuulla.

Mutta, eikös kaikki poliitikot ole tavallaan populisteja ja lupaa sitä, mitä kansa haluaa kuulla ????
     Seuraapa huviksesi vaalikeskusteluja, onko niissä eroja! Sinähän et äänestä, mutta silti.  :D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Joko kävit...
tyttö käy äänestämässä vasureita ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Joko kävit...
...vaalikoneessa? Saitko saaliiksi Timo Soinin? Luulenpa, että aika moni saa! Mistähän syystä  8)  ::)


Niin voi käydä, mutta protestiäänestä ei ole mitään apua näissä vaaleissa,
eikä Soinista, vähänkuin välistäveto ilman mitään jatkoa..
Mukava mies sinänsä.

  Mä luulen, että Soinista ei ole koskaan ollut niin suurta apua ,kuin näissä vaaleissa. :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Ääni...
Joo mutta ääni soinille on turpaan keskustalle ;D ;D ;D.

No perhana... ny mä tiän ketä äänestän  :P ;D :D :) ;D :P

Aulis Anttila

  • Vieras
Apu...
...vaalikoneessa? Saitko saaliiksi Timo Soinin? Luulenpa, että aika moni saa! Mistähän syystä  8)  ::)
Niin voi käydä, mutta protestiäänestä ei ole mitään apua näissä vaaleissa, eikä Soinista, vähänkuin välistäveto ilman mitään jatkoa.. Mukava mies sinänsä.
  Mä luulen, että Soinista ei ole koskaan ollut niin suurta apua ,kuin näissä vaaleissa. :D

Juu  :P ;D :D :) ;D :P

mah

  • Vieras
Vs: Joko kävit...
Vaalimasiinasta toptenissä oli Kari Peitsamo. Häntä voisin äänestää...Parlamentin naiset, ne aina kääntää mun pään... Yhtään kepukkaa ei listalleni tullut, cockoomusta ja vasureita sekä virheitä, eiku vihreitä. Ja Peitsamo! ;D