Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaksi sympatiaa  (Luettu 1716 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Kaksi sympatiaa

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25274
Vs: Kaksi sympatiaa
Viljanviljelijöille, koko EU-aika, jaettu sympatiaa.
Eikö se riitäkään.
Taas todiste miten pöljää sakkia kepuluuserit.
Kesti asia ymmärtää, näin kauan.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: Kaksi sympatiaa
Viljanviljelijöille, koko EU-aika, jaettu sympatiaa.
Eikö se riitäkään.
Taas todiste miten pöljää sakkia kepuluuserit.
Kesti asia ymmärtää, näin kauan.

Olen parasta aikaa luomutilalla keskisessä Suomessa. Näyttää siltä, että luomu on selvinnyt hyin

Viimeksi muokattu: 27.08.18 - klo:21:03 kirjoittanut Sepeteus

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kaksi sympatiaa
Olen parasta aikaa ljo.jtilalla keskisessä Suomessa. Näyttää siltä, että luomu on selvinnyt hyin
Mikä ljo-tila, luomu?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: Kaksi sympatiaa
Olen parasta aikaa ljo.jtilalla keskisessä Suomessa. Näyttää siltä, että luomu on selvinnyt hyin
Mikä ljo-tila, luomu?

Olisktko muuten ko.mentoi ut

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kaksi sympatiaa
Olen parasta aikaa ljo.jtilalla keskisessä Suomessa. Näyttää siltä, että luomu on selvinnyt hyin
Mikä ljo-tila, luomu?

Olisktko muuten ko.mentoi ut
Rakkaani, tottakai. Huolehdimme siusta aina. Oksakin vaikkei sitä myönnä. :)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Kaksi sympatiaa
Olen parasta aikaa ljo.jtilalla keskisessä Suomessa. Näyttää siltä, että luomu on selvinnyt hyin
Mikä ljo-tila, luomu?

Olisktko muuten ko.mentoi ut
Rakkaani, tottakai. Huolehdimme siusta aina. Oksakin vaikkei sitä myönnä. :)

 Sepe-007 ja Valio saa odottaa kirjoittelee nyt epähuomiossa sirola-koodia agroon...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...