Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Seutula ja lumikaaos  (Luettu 3391 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37239
Vs: Seutula ja lumikaaos
eikös net osaa suolata sitä?  72nen kii oli ihan sulana.    penkat lumisia.

Jos on pohjavesialuetta, ei saa suolata. 

Eikös Helsinkiläisten juomavesi tule Vantaanjoesta.

Etkö oo kuullu Päijänne tunnelista ?