Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ASIAA !!!! Kepun aluepolitiikka on perseestä!  (Luettu 12507 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: ASIAA !!!! Kepun aluepolitiikka on perseestä!

Katkeria ollaan...tosin Veeti on ollut ja on yhä naitu.
Kukas Veetiä kävi naimassa?

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: ASIAA !!!! Kepun aluepolitiikka on perseestä!
Kyllä noi naiset vie miehet turmioon..taitaa olla pahempi kuin viina.

Kerrankin piian kanssa samaa mieltä.

Puhutteko myös omista kokemuksista?

Veikö nainen myös Veetin ja Kantolan turmioon?

Oletteko katkeria, olisko ikipoikamiehen elämä ollut sittenkin parempaa?
Naiset ja viina = http://yle.fi/uutiset/puolalainen_80-vuotias_viettelijatar_huumasi_ja_ryosti_useita_ikamiehia/9082682

Kannattaa pysytetllä Sivupersoonan lailla onnellisena poikamiehenä. Hautaan saakka. Yrityskin parisuhteeseen niin munahaukka iskee ja vie. Kauheeta, jättäkää naiset muille tai kokonaan rauhaan. :o
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26268
  • vastustan
Vs: ASIAA !!!! Kepun aluepolitiikka on perseestä!
se ykkönen kun et ymmärrä selvää asiaa.Kyllä pk.seutu rohmuaa yhteikunnan varoja. Kulkuväylätkin on sellaisia että tuntralla tehdään kymmeniä kilometrejä tietä sillä rahalla millä siellä saadaan korkeintaan kilometri.

Ja sitten kun lisäät siihen mukaan liikennesuoritteen siihen tien hintaan? Muuttuuko mikään? Niin kuin vaikkapa kustannukset per käyttö? Kustannukset per tonnikilometri?

http://www.liikennevirasto.fi/documents/20473/167124/Koko+maa+2011/d562bbfd-70a5-4381-a240-5d4e346ac7a5

Itse asun niin että muutaman sadan metrin päässä on tie jonka liikennemäärät keskimäärin 7000+ autoa per vuorokausi vuoden ympäri.  Vilkkaimmat päivät luokkaa 7-8 autoa minuutissa eli auto kahdeksan sekunnin välein vuorokauden ympäri. Ruuhka-aikoina sitten tietty vilkkaampaa... Ja tuo alunperin muutaman tilan yksityistie jonka varrelle on tullut asutusta niin varmaan vilkkaampi kuin monen periferian kylänraitti... Pelkkä työmatkaliikenne...

Mutta että kalliitahan noi liikennehankkeet saattavat olla. Mutta liikennesuoritteeseen suhteutettuna yleensä paljon paljon kannattavampia ja halvempia kuin suurin osa periferian siltarummuista.

Jujuna on vaan se että pääkaupunkisetu maksaa omansa ja sen lisäksi ne periferian siltarummut...
ottaen huomioon kuinka monta ihmistä aamuruuhkassa on per henkilöauto niin vois ajatella että jokseenkin ruokotonta haaskuuta tuo ruuhkasuomen teitten rakentaminenkin on ja yhteiskunnan kädenojennus tai  jopa suoraa tukea yksityisautoilijalle :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: ASIAA !!!! Kepun aluepolitiikka on perseestä!
se ykkönen kun et ymmärrä selvää asiaa.Kyllä pk.seutu rohmuaa yhteikunnan varoja. Kulkuväylätkin on sellaisia että tuntralla tehdään kymmeniä kilometrejä tietä sillä rahalla millä siellä saadaan korkeintaan kilometri.

Ja sitten kun lisäät siihen mukaan liikennesuoritteen siihen tien hintaan? Muuttuuko mikään? Niin kuin vaikkapa kustannukset per käyttö? Kustannukset per tonnikilometri?

http://www.liikennevirasto.fi/documents/20473/167124/Koko+maa+2011/d562bbfd-70a5-4381-a240-5d4e346ac7a5

Itse asun niin että muutaman sadan metrin päässä on tie jonka liikennemäärät keskimäärin 7000+ autoa per vuorokausi vuoden ympäri.  Vilkkaimmat päivät luokkaa 7-8 autoa minuutissa eli auto kahdeksan sekunnin välein vuorokauden ympäri. Ruuhka-aikoina sitten tietty vilkkaampaa... Ja tuo alunperin muutaman tilan yksityistie jonka varrelle on tullut asutusta niin varmaan vilkkaampi kuin monen periferian kylänraitti... Pelkkä työmatkaliikenne...

Mutta että kalliitahan noi liikennehankkeet saattavat olla. Mutta liikennesuoritteeseen suhteutettuna yleensä paljon paljon kannattavampia ja halvempia kuin suurin osa periferian siltarummuista.

Jujuna on vaan se että pääkaupunkisetu maksaa omansa ja sen lisäksi ne periferian siltarummut...
ottaen huomioon kuinka monta ihmistä aamuruuhkassa on per henkilöauto niin vois ajatella että jokseenkin ruokotonta haaskuuta tuo ruuhkasuomen teitten rakentaminenkin on ja yhteiskunnan kädenojennus tai  jopa suoraa tukea yksityisautoilijalle :-\ :-\ :-\ :-\

  Siksi pitää rakentaa sellaisia asuntolähiöitä kuin Kalasatama. 9 minuutissa töihin. Sulta menee saman verran , kun kävelet läävään.