Aunua paikka missä murtajamiehet voi suomen rannikolla kiukutella. Suomenlahdella öljytankkerit kääntävät vain laivan ympäri ja alkavat pakilla ajamaan jäässä. Menee kuulema metrisestä teräsjäästä vielä läpi. 
Menee 2 metrisestä KIINTOJÄÄSTÄ vaan EI SOHJOSTA.
Entäs kun on pohjaa asti jäässä ja 10 metriä päälle:
http://www.abyssart.fi/fi/galleria/perameren_ahtojaat.html"Ahtojäävallin pinnalla näkyvä osa, purjeeksi kutsuttu, on yleensä 0,5–2 metriä korkea röykkiö. Se kätkee alleen jopa 10 kertaa paksumman, usein pohjaan saakka ulottuvan vedenalaisen lohkaremuodostelman, kölin. Suurin Itämerellä mitattu ahtojäävalli on työntynyt yli 30 metrin syvyyteen."
Katsokaapas tää pätkä kohdasta 1:48 lähtien:
https://www.youtube.com/watch?v=WObpSpAmraEKohta 4:28 tarvitaan kaksi NELIPOTKURISTA MURTAJAA leikkaamaan .
Seuratkaa muuten noiden monitoimisten "etenemistä" perunapelolla: esim. 2:36, 3:04, 5:18, yms.
Silti on idiootteja, jotka haluaa tilata monitoimimattomia (multiuseless) murtajia.
Tässä muuten tyyliä:
https://www.youtube.com/watch?v=VVtDX46cTJQ(50 Let popedy ajaa "paskaringin" Odenin ympäri etteivät jää purista runkoa (Oden jäi pariksi viikoksi tutkimaan jään liikettä)).
"Jäänmurtajat Otso ja Kontio avustavat meriliikennettä Tornion, Kemin, Oulun sekä Raahen alueilla. Ruotsalainen jäänmurtaja Atle avustaa Kokkolan ja Pietarsaaren alueilla. Urho, Sisu ja Voima seisovat Katajanokalla."
Lisätään että Fennica ja Nordica makaavat Raumalla. Atlesta Liikennevirasto maksaa 35000 euroa päivä; Fennica tai Nordica maksaisi 52000 euroa päivä. Todettakoon että Atle/Urho-luokka ovat jäänmurron aatelia ja Fennica luokka roska-luokkaa, jos sitäkään.