Vanhemmissa JD malleissa, missä suunnanvaihtaja ja pikavaihteet ovat oikeassa sivukonsolissa, penkin kääntö on sinänsä kätevä. Voit ajaa ollessasi takaperin vasemmalla kädellä suunnanvaihtajalla ja pistää seisonnan ajaksi p-asentoon. Käsijarrukin lattialla toimii penkin kumpaankin suuntaan, vaikkakin kääntyminen ei ole tasalattian veroista. Mutta jos on vielä suht solakka kaveri alle 45 numeron kengällä, kääntö ei tuota ongelmaa. Jos taas suunnanvaihto on ratissa, aiheuttaa se paljon lisää pyörähtämisiä tukkikuormainkäytössä. Näin saattaa kuormankin tehdä penkkiä eteenpäin kääntämättä. LS-pumpulla kuormain liikkuu tyhjäkäynnilläkin, mikä on etu esim. vanhempiin Valtroihin. Panssarointi aika vaikea JD:lle. Iso tankki toisaalta etu, mutta iso muovilaatta pohjassa.
Ehkä aloittajalla muuta kuin metsäkäyttöä?