Sikasektorista ei oikein ole malliksi kellekkään, ainakaan Suomessa ...
Mikäli katsotaan esim. median ja viestinnän hallintaa, niin Valio on saanut viestinsä läpi medioissa esim. tämän maitosodan aikana todella hyvin, yleisö ja kuluttajat on tanakasti kotimaisen maidon takana ja Valio on itsensä lanseerannut nimenomaan kotimaisena toimijana, jopa niin vahvasti että muut kotimaiset vaikuttaa ihan ulkomaalaisilta

?
Mitkä on sikasektorin näytöt viestinnästä, joka vuosi toistuvat rääkätyt sianpaskassa rypevät eläinparat ja kuluttajan vihat, sekä uutisoinnit tarkastusten lisääntymisestä ...
Mitä sitten tulee tuottajahintoihin, niin kyllä maitopuoli on tähän asti saanut parempaa hintaa, kun verrataan maailmanmarkkinahintoihin, koko EU kauden ...
Se että noista ja niiden toimista pitäisi vielä ottaa muiden mallia, eihän tossa puheessa ole järjenhiventäkään

?