Pitäisikö vähitellen alkaa puhumaan rakennemuutoksen sisällöstä eikä sen tulemisesta. Haastoin juuri claudea.
https://claude.ai/share/0a368e39-0347-4bf7-9c32-9016d1cf47b1 Itse en usko siihen, että puolet teollisuuden kokoonpanolinjoista automatisoituisi 4 vuodessa ( Teollisuudessa kokoonpanolinjatehtävät voivat pudota 2,1 miljoonasta 1,0 miljoonaan vuoteen 2030 mennessä.)
Teollisuussrobo maksaa 700.000:sta ylöspäin. 2-5 roboa sitovat yhden teollisuuspakkaajan.