Mut minkä takia tuolle Pro Agrialle mätetään miljoonia?
https://yle.fi/a/74-20216783
Kertoo yle.
20 % väestöstä tekee yli 50% rikoksista.
Mites, jos lasketaan mukaan ne mamut, jotka ovat saaneet Suomen kansalaisuuden? Ja ne, jotka ovat toisen polven mamuja?
Riittäisikö, että 25% väestöstä (mamutaustaiset) tekevät 95% raiskauksista?😮😮😮🤔🤔🤔
"Yli puolet Helsingin raiskauksista on ulkomaalaisten tekemiä – poliisi: ”Tilastot puhuvat karua kieltä”
Vuonna 2018 Helsingissä tapahtuneista raiskauksista peräti yli puolet on ulkomaalaisen tekemiä. Tarkka luku on 53,8 prosenttia."