- Olemme äärimmäisen pahoillamme myöhästymisistä ja lentojen peruuntumisista. Pyydämme häiriöitä anteeksi kaikilta asiakkailtamme. Asiakaspalvelumme pääsi ruuhkautumaan pahasti, eikä Etelä-Suomesta löytynyt majoitustilaa kaikille asiakkaillemme
mietitäämpäs tätä asiaa, muutama pattajalle lähössä ollut minäminämullemulle perunafarmari en pahoittanut mielensä kun kapteeni ei muiden matkustajien hengen kustannuksella lähdekkään kyyditsemään pottufarmaria pattajalle, eikö silloin pitäisi osata olla tyytyväinen että viisaammat osaa päättää harkintakyvyttömien puolesta, finnair on tavallaan samanlainen kaitsija ja edunajaja kuin mtk on siellä kotitilalla.
toinen seikka on sitte tuo helstsingin majoituskapasiteetti, onko esim. muujussi pariisissa kärsiny vastaavasta tilanteesta, eemelillehän seon itsestään selvyys että hän kun isona pottufarmarina astelee hotellin tiskille niin joku lähtee ulos jos on täyttä jotta pottufarmari pääsee lakanoiden väliin
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712132200600535_u0.shtml