Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tekemisen meininki  (Luettu 2880 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 24044
Tekemisen meininki
Sain kaverilta mielenkiintoisen osoitteen.

www.usvaaputkeen.com

Tekemisen meininki.
Tekevät duunia ihan itse, eikä lomittaja toistapuolta.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Tekemisen meininki
No kyllä minäkin tunnen ihmisiä jotka ajavat autoa itse. Ihan Suomessa on sellaisia.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 24044
Vs: Tekemisen meininki
No toi on sitä tyypillistä tisinkoittajaomanapauhoa.

Katsoppa noita maili tai kilometrimääriä,tuskimpa suomessa.

Onhan se kovaa, jollei lomittaja aja kaikkia kilometrejä.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Tekemisen meininki
On se kovaa hommaa, kun joutuvat Freitlinerillä ajamaan. Onneksi loppupuolella oli vaihtunut Volvoon. Scaniat on harvas tuolla...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Jokeri

  • Vieras
Vs: Tekemisen meininki
No toi on sitä tyypillistä tisinkoittajaomanapauhoa.

Katsoppa noita maili tai kilometrimääriä,tuskimpa suomessa.

Onhan se kovaa, jollei lomittaja aja kaikkia kilometrejä.
Taitaapi ajoaikalakikin olla hiukan joustavampi kuin Suomessa. Täällä esim. ei lasketa lepoajaksi jos nukkuu toisen ajaessa, ja muutenkin kytätään pilkun tarkasti...

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Tekemisen meininki
No toi on sitä tyypillistä tisinkoittajaomanapauhoa.

Katsoppa noita maili tai kilometrimääriä,tuskimpa suomessa.

Onhan se kovaa, jollei lomittaja aja kaikkia kilometrejä.
Taitaapi ajoaikalakikin olla hiukan joustavampi kuin Suomessa. Täällä esim. ei lasketa lepoajaksi jos nukkuu toisen ajaessa, ja muutenkin kytätään pilkun tarkasti...
Ajopiirturit on tuntemattomia. Lokikirjaa joutuu pitämään, tarvittaessa kahtakin tai sitten pitää "suunnitella" etukäteen mitä merkkaa. Kyllä ne vaaka-asemilla kyttää tosi tarkasti onko se täytetty oikein ja onko lepoajat käytetty. Lastit noilla on surkean pieniä verrattuna kotimaisiin. Kokonaispaino saa useimmissa osavaltioissa olla korkeintaan 36tonnia, joten kuormaa on korkeintaan noin 20t. Ylileveät ei saa liikkua pimeällä Jenkkien puolella ollenkaan, mikä niiden surkeiden valojen kanssa onkin lähes mahdotonta.  Vaikka Suomes ei kilsoja tulekkaan samaa tahtia, niin tavaraa liikkuu melkeen samat määrät...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Tekemisen meininki
No toi on sitä tyypillistä tisinkoittajaomanapauhoa.

Katsoppa noita maili tai kilometrimääriä,tuskimpa suomessa.

Onhan se kovaa, jollei lomittaja aja kaikkia kilometrejä.
Taitaapi ajoaikalakikin olla hiukan joustavampi kuin Suomessa. Täällä esim. ei lasketa lepoajaksi jos nukkuu toisen ajaessa, ja muutenkin kytätään pilkun tarkasti...
Ajopiirturit on tuntemattomia. Lokikirjaa joutuu pitämään, tarvittaessa kahtakin tai sitten pitää "suunnitella" etukäteen mitä merkkaa. Kyllä ne vaaka-asemilla kyttää tosi tarkasti onko se täytetty oikein ja onko lepoajat käytetty. Lastit noilla on surkean pieniä verrattuna kotimaisiin. Kokonaispaino saa useimmissa osavaltioissa olla korkeintaan 36tonnia, joten kuormaa on korkeintaan noin 20t. Ylileveät ei saa liikkua pimeällä Jenkkien puolella ollenkaan, mikä niiden surkeiden valojen kanssa onkin lähes mahdotonta.  Vaikka Suomes ei kilsoja tulekkaan samaa tahtia, niin tavaraa liikkuu melkeen samat määrät...
Mites muuten kun kävin usan itärannikolla, rekat näytti ja oli
erilaisia kuin suomessa, niin kaupungissa näkyi vähän rekkoja
päivisin.  Onko jotain rajoituksia liikkumisessa päivällä ja ajetaan sitten
yöllä, vai liikkuuko tavaraa enemmän junissa ym?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tekemisen meininki
Mites muuten kun kävin usan itärannikolla, rekat näytti ja oli
erilaisia kuin suomessa, niin kaupungissa näkyi vähän rekkoja
päivisin.

***Johtuu siitä, että tod näk sää olit niin pirusti pöhnässä.
Kui mää ain olen paras?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Tekemisen meininki
No toi on sitä tyypillistä tisinkoittajaomanapauhoa.

Katsoppa noita maili tai kilometrimääriä,tuskimpa suomessa.

Onhan se kovaa, jollei lomittaja aja kaikkia kilometrejä.

ompa tosiaan kovaa työtä sopisi lösöperse eemelillekin on se jumalauta raakaa työtä toi rekas istuminen >:(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tekemisen meininki
No toi on sitä tyypillistä tisinkoittajaomanapauhoa.

Katsoppa noita maili tai kilometrimääriä,tuskimpa suomessa.

Onhan se kovaa, jollei lomittaja aja kaikkia kilometrejä.

ompa tosiaan kovaa työtä sopisi lösöperse eemelillekin on se jumalauta raakaa työtä toi rekas istuminen >:(

Eiei apilas. Se tuvan laattia on kova istuttava. Pitäis sun se tietää...

Rekas on ilmajousitettu istuin.
Kui mää ain olen paras?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Tekemisen meininki
No toi on sitä tyypillistä tisinkoittajaomanapauhoa.

Katsoppa noita maili tai kilometrimääriä,tuskimpa suomessa.

Onhan se kovaa, jollei lomittaja aja kaikkia kilometrejä.

ompa tosiaan kovaa työtä sopisi lösöperse eemelillekin on se jumalauta raakaa työtä toi rekas istuminen >:(

Eiei apilas. Se tuvan laattia on kova istuttava. Pitäis sun se tietää...

Rekas on ilmajousitettu istuin.
tarviiko tohon enää mitään lisätä,kertoo kaiken timpan älynlahjoista ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Tekemisen meininki

ompa tosiaan kovaa työtä sopisi lösöperse eemelillekin on se jumalauta raakaa työtä toi rekas istuminen >:(
[/quote]

Eiei apilas. Se tuvan laattia on kova istuttava. Pitäis sun se tietää...

Rekas on ilmajousitettu istuin.
[/quote]

on se jos sattuu olemaan lankkulattia ja naulankannat ylhäällä ;D ;D

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Tekemisen meininki
No toi on sitä tyypillistä tisinkoittajaomanapauhoa.

Katsoppa noita maili tai kilometrimääriä,tuskimpa suomessa.

Onhan se kovaa, jollei lomittaja aja kaikkia kilometrejä.
Taitaapi ajoaikalakikin olla hiukan joustavampi kuin Suomessa. Täällä esim. ei lasketa lepoajaksi jos nukkuu toisen ajaessa, ja muutenkin kytätään pilkun tarkasti...
Ajopiirturit on tuntemattomia. Lokikirjaa joutuu pitämään, tarvittaessa kahtakin tai sitten pitää "suunnitella" etukäteen mitä merkkaa. Kyllä ne vaaka-asemilla kyttää tosi tarkasti onko se täytetty oikein ja onko lepoajat käytetty. Lastit noilla on surkean pieniä verrattuna kotimaisiin. Kokonaispaino saa useimmissa osavaltioissa olla korkeintaan 36tonnia, joten kuormaa on korkeintaan noin 20t. Ylileveät ei saa liikkua pimeällä Jenkkien puolella ollenkaan, mikä niiden surkeiden valojen kanssa onkin lähes mahdotonta.  Vaikka Suomes ei kilsoja tulekkaan samaa tahtia, niin tavaraa liikkuu melkeen samat määrät...
Mites muuten kun kävin usan itärannikolla, rekat näytti ja oli
erilaisia kuin suomessa, niin kaupungissa näkyi vähän rekkoja
päivisin.  Onko jotain rajoituksia liikkumisessa päivällä ja ajetaan sitten
yöllä, vai liikkuuko tavaraa enemmän junissa ym?
Kaupungeissa voi olla rajoituksia ja noista osavaltioilla on aina omia säädöksiä. Nyt kun asiaa miettiin, niin tosiaan päiväaikaan isoissa kaupungeissa ei paljoa puoliperiä näkynyt... Ei tiedä varmaksi. Puimurin kuljetus kalustomme ei liikkunut isoissa kaupungeissa, koska niiden ympärillä oli vaaka-asemia yms kivaa.
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille