No toi on sitä tyypillistä tisinkoittajaomanapauhoa.
Katsoppa noita maili tai kilometrimääriä,tuskimpa suomessa.
Onhan se kovaa, jollei lomittaja aja kaikkia kilometrejä.
Taitaapi ajoaikalakikin olla hiukan joustavampi kuin Suomessa. Täällä esim. ei lasketa lepoajaksi jos nukkuu toisen ajaessa, ja muutenkin kytätään pilkun tarkasti...
Ajopiirturit on tuntemattomia. Lokikirjaa joutuu pitämään, tarvittaessa kahtakin tai sitten pitää "suunnitella" etukäteen mitä merkkaa. Kyllä ne vaaka-asemilla kyttää tosi tarkasti onko se täytetty oikein ja onko lepoajat käytetty. Lastit noilla on surkean pieniä verrattuna kotimaisiin. Kokonaispaino saa useimmissa osavaltioissa olla korkeintaan 36tonnia, joten kuormaa on korkeintaan noin 20t. Ylileveät ei saa liikkua pimeällä Jenkkien puolella ollenkaan, mikä niiden surkeiden valojen kanssa onkin lähes mahdotonta. Vaikka Suomes ei kilsoja tulekkaan samaa tahtia, niin tavaraa liikkuu melkeen samat määrät...
Mites muuten kun kävin usan itärannikolla, rekat näytti ja oli
erilaisia kuin suomessa, niin kaupungissa näkyi vähän rekkoja
päivisin. Onko jotain rajoituksia liikkumisessa päivällä ja ajetaan sitten
yöllä, vai liikkuuko tavaraa enemmän junissa ym?