Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ei ihme, että traktorikauppa Suomessa ja Euroopassa ontuu  (Luettu 1154 kertaa)

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Kun ei osata esittelytilaisuuksia. On jotain Okraa ja Farmaria, muutamine lakukojuineen. Traktorimyynti tarvitsee torvimusiikkia ja marssia...http://www.youtube.com/watch?v=K8j-MAJUCVQ&feature=youtu.be&t=1h5m47s

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Tuo maa onkin vapaa Eu ikeestä ,siellä ihmiset osaavat iloita vapaasta maasta ja yrittämisestä toisin kuin täällä direktiivien raastamassa Eu osavaltiossa nimeltä Suomi.
Suomella oli loistava tilaisuus Neuvostoliiton kaatuessa aloittaa vapaa ja yritteliäs tulevaisuus ,mutta maanpetokseen taipuvaiset politiikkomme halusivat Eu:n ikeen alle ja sen jälkeen on ollut surullista nähdä kuinka Suomi vajoaa aina vaan köyhemmäksi maaksi ja älyttömillä direktiiveillä sammutetaan loppukin into.
Perusteena maanpetosporukka piti sitä että Suomen pitää liittyä turvallisuuden takia Eu:n kuten Mauno Suuri eliitin kanssa julisti.
Tänä keväänä on karulla tavalla tullut julki se että MITÄÄN TURVALLISUUS takuita Suomella ei ole EU puolelta.
Toive tai lupaus oli täyttä potaskaa.
Suomen edut olivat kaupallisesti jo riittävät Efta sopimuksen takia,kauppa polittisesti Suomen ei olisi tarvinnut liittyä Rooman Liittoon jonka Hitler keksi ja perusti jo 1930 luvulla.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65993
oishan se hienoa jos valtuakin julkistettais tolleen mutta paljonko mahtais markkinointikulut nostaa värkkien hintaa.          kyllä suomessa osataan markkinointiakin;   paikallisessa virmassa esittelivät erästä ulkolaista merkkiparia ja koneita oli pihassa monta ja jopa yhessä ovet auki.     muut lukossa ja myyjä kinasi jonkin tuttunsa kanssa vanhan vaihtovaltun keräävän harjalaitteen paremmuudesta toisen merkin lumikauhaan.      makkarata oli tarjolla joko kylmänä tahi hiilenmustana ja kahvia sai jopa melkein puoli pahvikipollista.    känttyä ei näkynnä.    lehti-ilmoituksessa oli tarjulla kahvi paketti yli 30 ostosta mutta ei ollu enää liikkeessä voimassa.  oli kiva olla osallisena ko. merkin käyttäjänä noissa markkinointipileissä.                      noooo, olis saanuhalvalla terassiruuveja päivän kunniaksi, 200 kpl kympillä ja honkkari myi samaa laatikkoa vain 4,95 !!!

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Valtraa ei pelasta enää muu kuin Johanna Tukiainen ja Matti Nykänen. Siinä peeärparivaljakkoajot pystyyn. Johanna riisuu John Deere leningit päältä ja alkaa tankotanssin alaspäin sojottavan etukuormaimen paalipiikin varressa. Matti vetäisee elämän laiffit ja Tenkanen laulaa Valtran kolmenkympin turvasaapikkaista. Ja eikö kauppa käy?

Loannes

  • Vieras
Kun ei osata esittelytilaisuuksia. On jotain Okraa ja Farmaria, muutamine lakukojuineen. Traktorimyynti tarvitsee torvimusiikkia ja marssia...http://www.youtube.com/watch?v=K8j-MAJUCVQ&feature=youtu.be&t=1h5m47s

On se hyvä että vielä joissakin maissa ollaan ylpeitä omasta traktorituotannosta ja maataloudesta. Suomessahan viljelijä  saa joidenkin taholta aina paskaa niskaan jo viljelessään maata ,tahi sitten  ostaessaan uutta konetta  . 
Torvimusiikki ja paraatit ovat mennyttä aikaa ,mainokset tms. hyödyttävät lähinnä mainostoimistoja . Suomalainen ei osta Santa Klaus tai Pink-meiningillä  traktoria .
 

Viimeksi muokattu: 11.07.14 - klo:22:02 kirjoittanut Loannes

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Kun ei osata esittelytilaisuuksia. On jotain Okraa ja Farmaria, muutamine lakukojuineen. Traktorimyynti tarvitsee torvimusiikkia ja marssia...http://www.youtube.com/watch?v=K8j-MAJUCVQ&feature=youtu.be&t=1h5m47s

On se hyvä että vielä joissakin maissa ollaan ylpeitä omasta traktorituotannosta ja maataloudesta. Suomessahan viljelijä  saa joidenkin taholta aina paskaa niskaan jo viljelessään maata ,tahi sitten  ostaessaan uutta konetta  . 
Torvimusiikki ja paraatit ovat mennyttä aikaa ,mainokset tms. hyödyttävät lähinnä mainostoimistoja . Suomalainen ei osta Santa Klaus tai Pink-meiningillä  traktoria .
 

Joulupukkiin on kohta pakko uskoa, jos mielii uudet traktori-investoinnit saada kannattavaksi....