Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Martin Saarikangas  (Luettu 5816 kertaa)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Martin Saarikangas
Silti parempi olla mukana pelastamassa eurooppalaista talousjärjestelmää kuin mahdollisena osakkaana telakan konkurssipesässä.

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Martin Saarikangas
Silti parempi olla mukana pelastamassa eurooppalaista talousjärjestelmää kuin mahdollisena osakkaana telakan konkurssipesässä.

Huh Huh! Olli Rhenkin jo varoitteli Suomea liiasta velkaantuisesta. Suomen valtionvelka lhentelee jo 40% bkt:stä ja ensivuonna ennustetaan että 60% menisi rikki tällä tahdilla! Että se telakkan konkurssi olisi saattanut olla pieni murhe tähän eurostoliiton konkurssipesään.

Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Martin Saarikangas
Sitähän se on, mutta minkäs mahtaa.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Martin Saarikangas
Silti parempi olla mukana pelastamassa eurooppalaista talousjärjestelmää kuin mahdollisena osakkaana telakan konkurssipesässä.

niin on

voisi tuloksessa olla se vaara että laivarahoituksessa

suomi olisi pian saanutkin rahansa takaisin moninkertaisesti verotuloinakin:o

mutta euroopan pankkiirien persereiän tukkimisessa ei sitä vaaraa ole :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Martin Saarikangas
S-postiin tipahtanutta, en kerinnyt pohtimaan, joten postaan suoraan:

"Aamu uutissa Aker Arcticin Mikko Niini toi esille että Turun laivatilaus vaikuttaa koko meriklusterin tulevaisuuteen mainiten mm Aalto yliopiston jää laboratorio altaan sulkemis uhan.

No siihen kyllä on vaikuttanut eniten se että Aker itse perusti kilpailevan laboratorion ja vielä enemmän se että muuta kuin risteily(tai Aker/STX laivanrakentamista ja suunnittelun tukemista ei ole tuettu tietoisena poliittisean valintana .

Esimerkiksi Aalto yliopiston tuki evättiin uusien ultra keveitten jäissälulkevien sisä ja rannikovesistö alusten tutkimuksessa jo vuonna 2008 kun sitä anottiin. Suomessa tutkimukset uuden sukupolven materiaalien jäänmurto ominaisuuksista on tekemättä ja nyt sitten on aika laittaa Aalto yliopiston labra kiinni ja jättää kaikki Aker Arctikin markkinoille vapaaksi riistaksi ? Se on ilmeinen tarkoitus. ?

Me olemme Martec ULIVES projektin vieneet läpi ilman Suomen valtion tukea ja menen nyt EU:n seuraavan Martec
laivanrakennuksen kehittämis jakson aloittamispalaveriin jakson 2008-2012 tulokset helmikuussa Pariisiin. Lisäksi minulta on pyydetty kommentit sisävesiliikenteen kehittämisprosesseista maassamme.

Vinkkinä voin jo tässä vaiheessa kertoa että Hallitus on saanut aikaan rumaa jälkeä omilla EU strategian vastaisilla liikennepoliittisilla selonteoilla, ja niitä seuraavilla kehittämis ja infran rakentamispäätöksilla. Niissä muun vesiliikenteen kuin raakapuun tuonnin esteiden poistaminen ja valtamerilaivojen /lähinnä risteilijöiden kehittäminen mm
edellämainitusti estettiin."

Kumman paljon kirjoitusvirheitä tohtorilla; kiire tai väsynyt/v#tt##nt#n#t?

Viimeksi muokattu: 22.12.12 - klo:15:22 kirjoittanut jamako

Grow the feed, not the weeds!

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Martin Saarikangas
mitäpä tässä tuli jo povattua

kun valta on suomessa talousnero terroristi hallituksella

miksi aina kun on kakot ja sossut hallituksessa

niin virheet ovat kymmenien miljardien luokkaa  :o

onko ne niin tyhmiä
vai ovatko teot tahallista rosvo terrorismia >:(

kakolit kertokaapa kumpi on oikea vastaus
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY