Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oikeusvaltio nimeltä Suomi.  (Luettu 3176 kertaa)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Oikeusvaltio nimeltä Suomi.
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.

Eli sinun mukaasi Konginkankaan turmarekan ajaja on sitten syytön. Linja-auto ajoi koko matkan Helsingistä Konginkankaale ylinopeutta.
Ei kolarihetkellä eikä sillä ollut siihen onnettomuuteen vaikutusta, Rekka tuli poikittain tiellä vastaan ylinopeutta.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

simmo

  • Vieras
Vs: Oikeusvaltio nimeltä Suomi.


Mutta hyvä että edes tuon verran roistoista on saatu telkien taakse  :D
[/quote]--------nehän on Suomen vankiloissa ihan mielellään,kun tietävät,että olot paremmat kuin kotimaassa.Menkööt omiin vankiloihinsa lusimaan. >:(

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2799
Vs: Oikeusvaltio nimeltä Suomi.
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.

Ei kortilla ajeta .  :D

Tee palvelus , pysypoissa liikenteestä .


Sillä sorkkis saattaa olla mitsun kans,välttämättä ei ole pysähtynyt kolmion taa.

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Oikeusvaltio nimeltä Suomi.
Esimerkiksi näitä peltipoliiseja moni kiroaa, mutta en ymmärrä miksi?
Kun ajaa rajoitusten mukaan, niin peltipoliiseista ei tarvitse välittää, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?  jos ajaa ylinopeutta, on ansainnut sakot ja sillä siisti, mikä siinäkin on  niin vaikeaa ymmärää?

Eihän tolpista niin väliä kunhan niitten paikat muistaa  ;D Yks perkele on sitten keskinopeusvalvonta  >:(
Keväällä on puuduttavaa ajella 80 mukaan kuivia ja sulia pääteitä pitkin ennenkuin tulee 100 rajoitukset.
Pakosti joutuu ajamaan kovempaa ettei nukahda rattiin  ;D

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Oikeusvaltio nimeltä Suomi.
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.

Eli sinun mukaasi Konginkankaan turmarekan ajaja on sitten syytön. Linja-auto ajoi koko matkan Helsingistä Konginkankaale ylinopeutta.
Ei kolarihetkellä eikä sillä ollut siihen onnettomuuteen vaikutusta, Rekka tuli poikittain tiellä vastaan ylinopeutta.

Jos linja-auto olisi ajanut rajoitusten mukaan, niin linja-auto ja rekka eivät olisi ikinä kohdanneet siinä kohtaan sillä hetkellä. Eli jälkeen päib on hyvä olla jälki viisas.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Oikeusvaltio nimeltä Suomi.
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.

Eli sinun mukaasi Konginkankaan turmarekan ajaja on sitten syytön. Linja-auto ajoi koko matkan Helsingistä Konginkankaale ylinopeutta.
Ei kolarihetkellä eikä sillä ollut siihen onnettomuuteen vaikutusta, Rekka tuli poikittain tiellä vastaan ylinopeutta.

Jos linja-auto olisi ajanut rajoitusten mukaan, niin linja-auto ja rekka eivät olisi ikinä kohdanneet siinä kohtaan sillä hetkellä. Eli jälkeen päib on hyvä olla jälki viisas.
Se linja-auto ajoi sillä hetkellä ihan laillisesti omalla kaistalla. Ihan turha yrittää syyllistää sitä kuskia rekkamiehen rikoksesta.
Rekkakuski ei tuntenut minkäänlaista katumusta koska kehtasi jopa valittaa saamastaan sangen lievästä tuomiosta. Esimerkiksi  Kimmo Sasi ei valittanut siitä omasta tuomiostaan ja kävi jopa tapaamassa uhrin omaisia.

Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:00:43 kirjoittanut maanviljelija

Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Oikeusvaltio nimeltä Suomi.
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.

Eli sinun mukaasi Konginkankaan turmarekan ajaja on sitten syytön. Linja-auto ajoi koko matkan Helsingistä Konginkankaale ylinopeutta.
Ei kolarihetkellä eikä sillä ollut siihen onnettomuuteen vaikutusta, Rekka tuli poikittain tiellä vastaan ylinopeutta.

Jos linja-auto olisi ajanut rajoitusten mukaan, niin linja-auto ja rekka eivät olisi ikinä kohdanneet siinä kohtaan sillä hetkellä. Eli jälkeen päib on hyvä olla jälki viisas.
Se linja-auto ajoi sillä hetkellä ihan laillisesti omalla kaistalla. Ihan turha yrittää syyllistää sitä kuskia rekkamiehen rikoksesta.
Rekkakuski ei tuntenut minkäänlaista katumusta koska kehtasi jopa valittaa saamastaan sangen lievästä tuomiosta. Esimerkiksi  Kimmo Sasi ei valittanut siitä omasta tuomiostaan ja kävi jopa tapaamassa uhrin omaisia.

No sittenhän Enon rekkakuski on sinun mielestä syytön. Se henkilöauto oli rekan kaistalla, vaikka rekka ajoikin ylinopeutta.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Jätkä

  • Vieras
Vs: Oikeusvaltio nimeltä Suomi.
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.

 Aika nopeasti on painava rekka pysähtynyt onnettomuuden jälkeen vaikka painoa oli 63 tonnia joten ei kovin suuresta ylinopeudesta ei ole ollut kysymys http://yle.fi/alueet/pohjois-karjala/2010/12/enon_kuolonkolarin_tutkinta_pian_valmis_2184828.html Onnettomuus kohta on niillä paikkeilla missä kuvan ukko ihmettelee