Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voisko...  (Luettu 1144 kertaa)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4274
Voisko...
tää tarkoittaa sitä että juhlat maaseudulla jatkuu....kun tuon kykyPelle eemelin jutuista ei ota selvää......

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/39958aa6-26f6-4339-9e67-a4fb81ff232a

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Voisko...
tää tarkoittaa sitä että juhlat maaseudulla jatkuu....kun tuon kykyPelle eemelin jutuista ei ota selvää......

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/39958aa6-26f6-4339-9e67-a4fb81ff232a

Kannattaa miettiä ketä äänestää.
Kyllä tuo periferia on menettänyt miljardeja. Pelto siellä vielä arvossaan ja metsä. Pellon arvo poliitikkojen käsissä.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011876419.html

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
Vs: Voisko...
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/ad8f9c59-e84d-4ec4-a379-df08cb951ffb

Ja eiköhän se ole selvä ettei suomalainen veronmaksaja maksa ranskalaisten voita.
Itä ja pohjoinen tyhjenee, peltoa vapautuu hömppäheinältä metsitettävksi.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: Voisko...
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/ad8f9c59-e84d-4ec4-a379-df08cb951ffb

Ja eiköhän se ole selvä ettei suomalainen veronmaksaja maksa ranskalaisten voita.
Itä ja pohjoinen tyhjenee, peltoa vapautuu hömppäheinältä metsitettävksi.
eiköös eemeli ole maksanut basildonilaisten voit  ;) :D ;D ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Voisko...
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/ad8f9c59-e84d-4ec4-a379-df08cb951ffb

Ja eiköhän se ole selvä ettei suomalainen veronmaksaja maksa ranskalaisten voita.
Itä ja pohjoinen tyhjenee, peltoa vapautuu hömppäheinältä metsitettävksi.

Tuossa naapurissa 4 vuotta sitten kylvetty rypsi puimatta. 🤡

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: Voisko...
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Voisko...
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D

Syyllinen näkee asian samoin kuin naapurin Luther seurakunnan uskovaiset. Ei laita puita kasvamaa.
Jos sattuu joskus tarvitsemaan pelto, kun nälkä tulee.
   Suomessa on paljon peltoja joissa ei ole kuin pellon reunat. Kannattaa metsittää.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: Voisko...
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D

Syyllinen näkee asian samoin kuin naapurin Luther seurakunnan uskovaiset. Ei laita puita kasvamaa.
Jos sattuu joskus tarvitsemaan pelto, kun nälkä tulee.
   Suomessa on paljon peltoja joissa ei ole kuin pellon reunat. Kannattaa metsittää.
Viisas varautuu: palovakuutus, Nato, pelto...
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Voisko...
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D

Syyllinen näkee asian samoin kuin naapurin Luther seurakunnan uskovaiset. Ei laita puita kasvamaa.
Jos sattuu joskus tarvitsemaan pelto, kun nälkä tulee.
   Suomessa on paljon peltoja joissa ei ole kuin pellon reunat. Kannattaa metsittää.
Viisas varautuu: palovakuutus, Nato, pelto...

Ei se mitään varautumista ole. Pelkkää ahneutta. Odotat sitä nälkää, että pääsisit rikastumasn toisten hädällä.😜😜😜

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11757
  • Never Trust a Hippy
Vs: Voisko...
Eemeli on vihreääkin vihreämpi päästöfoobikko. Kun hän näkee pellon, niin hän miettii päästöjä ja maailman pelastamista pellon tuhoamisen avulla. Sellainen yli-ikäinen kettupoika Eemeli on. :D

Syyllinen näkee asian samoin kuin naapurin Luther seurakunnan uskovaiset. Ei laita puita kasvamaa.
Jos sattuu joskus tarvitsemaan pelto, kun nälkä tulee.
   Suomessa on paljon peltoja joissa ei ole kuin pellon reunat. Kannattaa metsittää.
Viisas varautuu: palovakuutus, Nato, pelto...

Ei se mitään varautumista ole. Pelkkää ahneutta. Odotat sitä nälkää, että pääsisit rikastumasn toisten hädällä.😜😜😜
Eihän toki kepulainen ahne ole. Lähimmäisenrakkauden vuoksihan tätä viljelyä tehdään. Hyvä, että myönnät sentään peltojen lievittävän hätää.🎅🎅😇
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Voisko...
Paitsi ne pellot, jotka pahvipeittelystä huolimatta pukkaavat pajua.

😎😎😎🎅🎅🎅