Lainaus käyttäjältä: Paalimies - 22.06.26 - klo:23:00Mää nyt varsinaisesti mitään kasvinsuojelusta tai sadon muodostumisesta mitään ymmärrä. Huonosti hoidetun luomukauden jälkeen tuntuu että aina kannattaa ruiskuttaa🤣. Vaikka sato kärsisi ruiskutuksesta niin eipähän rikat lisääntyisi ainakaan kauheestiMikäs sut on saanut luomusta lähtemään?
Mää nyt varsinaisesti mitään kasvinsuojelusta tai sadon muodostumisesta mitään ymmärrä. Huonosti hoidetun luomukauden jälkeen tuntuu että aina kannattaa ruiskuttaa🤣. Vaikka sato kärsisi ruiskutuksesta niin eipähän rikat lisääntyisi ainakaan kauheesti