Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3

Viestit - Simon

Tällä hetkellä palmsin 825 ja Oniarin 83 verottomina 12tonnin molemmin puolin.
[/quote

Millä varustuksella on entisen joutsan tarjous,täällä kun hakettajalla on käytössä kaksi joutsaa keslan hakkurit
sanoi kestäneen hyvin vaikka repivät  talvella tiukkojakin kasoja,evi oli keskänyt kesällä ,mutta talven tultua pystypuomi poikki ja tyvi silmä irti,oli tehtaan Joensuun Heikki sanonut ettei evit ole tuohon käyttöön suunniteltu.
Kiinnostaisi ostaa oniar jos tuossa hinnassa olis esiohjaus ja
jalkavarustus.


Vielläkin vastausta odottava,mikä virma tarjosi tuohon hintaan oniaria..
Tällä hetkellä palmsin 825 ja Oniarin 83 verottomina 12tonnin molemmin puolin.
[/quote

Millä varustuksella on entisen joutsan tarjous,täällä kun hakettajalla on käytössä kaksi joutsaa keslan hakkurit
sanoi kestäneen hyvin vaikka repivät  talvella tiukkojakin kasoja,evi oli keskänyt kesällä ,mutta talven tultua pystypuomi poikki ja tyvi silmä irti,oli tehtaan Joensuun Heikki sanonut ettei evit ole tuohon käyttöön suunniteltu.
Kiinnostaisi ostaa oniar jos tuossa hinnassa olis esiohjaus ja
jalkavarustus.
Kyllä piti pitkästä aikaa ruveta totuuksia paljastamaan S-mersu keskusteluista, koska niin monen lapsen suussa oli kirves! Tunnen tapauksen ja esimerkiksi vuodesta 1983 lähtien on ollut kyseisessä yrityksessä myös  kesäautona MB avourheiluautot jotka ovat uudistuneet ajantasalle.  Oli ihme kun vastaaja ei maininnut urheiluautosta, ai niin se olikin kysymys S-sarjan mersuista. Siksiköhän tyttö näyttää piristyvän avomersun puikoissa kesäisin!
Harkinnassa 85 kW:n hakekattila ja -poltin.  Onko kokemusta, miten nämä kolme Keski-Eurooppalaista vertaa toinen toisiinsa?  Mikä olisi heitä lähimpänä Suomessa laadultaan ja ominaisuuksiltaan? 

Mielessä Myös klapien poltto hakesyötön välissä.  Onnistuuko muiltakin kuin Gillesiltä (ainakin esitteen mukaan)?  Onko kellään kokemuksia kaksoispoltosta (klapit + hake).  Vai hommatako erillinen uuni klapeille, joita jo varastossa aika paljon? 

Lämmityskuutioita on noin 2300 m3 (kaksi isompaa rakennusta ja mielessä erillinen lämmityskeskus näille

http://joutsantuonti.suntuubi.com/?cat=17

Ompas kerralla koko lämpöyritys myytävänä, mielenkiintoista!
Virolaisen hitsarin palkasta suomalaiseen ruokaan menee 0,0000001 %
Suomalaisen hitsarin palkasta kotimaiseen ruokaan menee 15 % ja veronmaksuun Suomelle 36 % ,näillä verovaroilla myös rahoitetaan suomen maataloutta merkittävästi yli 3 miljd. eurolla.
Tässä tyhmemällekin faktaa siitä mitä varten kannatta ostaa kotimainen metsäkuormain ja kärry.
Onierin kuormaimissa käännön voimat ovat markkinoiden heikoimmat.

Kun itse en kuulu tukiaisilla keinottelijoihin, niin tuntuu hienolle kun saa naapurimaasta ostaa edullista laatutuotetta ilman alvia tehdaslaskutuksella, ilman välistävetäjiä ja kun tuote on vielä rahtivapaasti kotiin toimitettuna. Palkansaajana on hieno hoidella perintömetsiä kun vielä tietää ettei tarvitse rahoittaa kannattamatonta maataloutta.
Ja niin oli myyty lappuja osassa koneita kun kävelin ohitse. Ehkä hinta ja laatu on kohdillaan!

Tulevat jyväskylään ja pärjäävät hinnoissa.

http://oniar.eu/fi/
Virolaisesta Rainosta saatu heti hienompi nimi kun on kirjoitettu takaperin... ;D

Totta oli hinnat ja laatu kohdallaan.
[/quote]

Tässä toimiva linkki
http://www.nettikone.com/muu-merkki/nisula-280e/1153371

Tuossa olis  kovaan urakointiin kestäväksi todettu käytössä.
http://yrjotenkanen.fi/teko-yleisvaunut&l1=teko-trailer-16-tn

Tuommonen on ollut reilun vuoden, täyttänyn tarpeet, lisälaitavarustuksella tilavuus 31 kuutiota.

Tuommoiset eristepaksuudet poika panee torppaansa.
http://kivenherra.herrala-talot.fi/
[/quote]

Tuleepas aikamoinen torppa ja tekniikka, pitää käydä messuilla katsomassa.
Sivuja: 1 [2] 3