Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 556

Viestit - Make

MT-tukun kauha on kestänyt ihan hyvin verrattuna Ålön alkuperäiseen, jota joutui vahvistamaan jatkuvasti.
Hyväkoneen ja MT-tukun kauhat näyttävät samoilta. Mahtaakohan ainevahvuudet myöskin olla samoja.
Novan yhden uutisiss siteerattiin jonkun kuluttajan lausuntoa: "Maito maistui selvästi lannalle." Mitenkähän mahtoi tietää, miltä lanta maistuu.  ;D
Vapaa sana / Vs: "Maitopula"
: 18.02.08 - klo:12:02
Maitoketjusta on lähivuosina häviämässä 20000 työpaikkaa.
Runsas 20000 tuntia on meidän -05 sarjalaisilla ajettu ja itse olen ajanut niistä suurimman osan. Vaihteet pelaa hienosti ja keppiin ei tartte kurkottaa, kuten kolmetonnisissa.
1.huono ominaisuus.Kuorman kanssa liikkelle lähtö,A1:llä vauhtiin jonka jälkeen B:lle.

2.huono ominaisuus.Traktori pysäytettävä B alueelta vaihdettaessa A:lle.
   
Muuten on hyvä peli ikäisekseen verrataan vaikka valmetin sen aikaiseen malleihin niin on eri vuosituhannelta.815:lla kerran tehny 8 tuntia lumitöitä,En käy ikinä muuta kun skeidalla moisessa laitteessa,oli se vaihteisto niin järkyttävä.En toivu siitä ikinä. :-*

Kohta 1 ei ole tavallista vaihtoa kummempi -> ei ongelma.
Kohta 2... nopeusero ei saa olla liian suuri -> ei tarvi siis pysäyttää, mutta vaatii kokemusta.


Ei voi samana päivänä puhua kolmetonnisen loorasta ja... siis ei voi puhua, ei edes kirjoittaa.
Opastetaanko tuo B:ltä A:lle vaihto tosiaankin ohjekirjassa. Munmielestä ei kuskissa oo vika, jos vaihdellaan vaihteita ja kone siitä hajoaa. Mulle on olleet kauheita kokemuksia, kun jonkinverran olen noita kolmetonnisia ajanut. -05 Vallulla on sensijaan ilo ajella.
Kielletäänkö ohjekirjassa vaihtamasta B:ltä A:lle?
Sorkkahoitajan ensivaikutelma kumimattokäytävänavetasta oli positiivinen. Siis ensimmäisen hoitokerran jälkeen.
Meillä on kolmen tilan kimpassa Amazonen ZAF 804. Viitisentoista vuotta on ollut ja levityssiivet on kerran vaihdettu muuta remonttia ei oo ollut. Levitysala on vuosittain ollut jossain 150 ja 200 hehtaarin välissä. Tarkka on. Jos syysvehnä on laossa niin sitten on koko lohko.
Aika harvoja poikkeuksia nuo laidunnuksen vastustajat on. Mulla lehmät laiduntaa kesäisin joka yö.  ;) Päivällä saa paremmat olosuhteet pihaton sisälle. Talvisin sään salliessa parikertaa viikossa.
Eikös normaalin kakkakoneen 4 kW tuotot oo jotain 12 l?
Erääseen sikalaan tuli murtojälkiä, sisään eivät päässeet.
Heinämaan vaihtoehtoinen käyttö viljanviljelyyn nostaa samassa suhteessa myöskin nurmirehun hintaa.
Vapaa sana / Vs: Loikkari
: 15.02.08 - klo:21:46
Eiköhän panna loikkari päälle.  ;)
GL 5. Mahtaiskohan lukkoperälisäaine hiljentää jarruja? Lähinnä ne narisee kääntöjarrua käytettäessä.

Eikö siellä tarkemmin sanota esim. ackelan sopivaa tyyppiä?

Kiellettiinkö just noihin cs:iin laittamasta hytrania kun siinä ei ole sinkkiä?

LS lisäaine varmaan hiljentää mutta varmaan heikentää jarruvoimaa.
Accela tuli markkinoille oikeastaan vasta CS:in jälkeen. Noissa on jarrut peräalennusvaihteen kanssa samassa. Vaihteistossahan ei saa käyttää muuta kuin Universaalia.
Ei neliveto kääntöjarrua painaessa kytkeydy. Kynnössä lähinnä tulee käytettyä.
MF8130 ja MF5465 kytkeytyypi. (Etupyörät kääntyy tarpeeksi)
Itävaltalainen insinööri on monessa kohtaa fiksu. ;)
Sivuja: 1 ... 535 536 [537] 538 539 ... 556