Tässä tälle viikkoa kolmatta kertaa säiliskorjuun katkaisseena, intouduin aloittamaan aiheen jossa voi ihmetellä koneenvalmistuksessa tapahtuneita kummallisuuksia ja järjettömyyksiä. Jokaisesta koneesta on erikseen omat topikkinsa, mutta olkoon tämä sellainen yleispätevä itkumuuri.
Paalaus loppui lyhyeen (tällä kertaa) sen vuoksi, kun koneesta räjähti hydrauliletku. Letkua uusiessani huomattiin, että paineletkuna on käytetty 160bar yksipunosletkua ja kone on kuitenkin tarkoitettu käytettäväksi jopa 200 barin paineella.. lisäksi letkussa on pikaliitin kytketty käyttäen jotakin erikoismallin välinippaa, eli kun pikaliitin hajoaa pellolla, on koko 7 metriä pitkä letku kuorittava paalaimesta jotta saa sen pajalle sepitettäväksi - oikeanlaista nippaa ei joka marketissa tule vastaan.
Samassa koneessa uusittiin uutena antureita: kokoonpanossa oli johdot vedetty nipeksillä liian tiukalle, jolloin kaapelit olivat menneet poikki. Lisäksi osa rungon kiinnityspulteista oli väännetty yli, eli kierteet korkanneet. No, rälläkkää peliin ja uutta pulttia tilalle.
Listaa vois jatkaa tämän koneen kohdalla melko pitkälle..