Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 16 17 [18]

Viestit - 115

Akut ilmeisesti siirretty muualle, muuten ehken liian ahdasta, varmaan eron huomaa. Minkälainen ahdin???
Hirveästi on tehoa lähtenyt m100:sta, onko ahtopaineista tietoa. Tässä ehken eri suuttimet kuin tm sarjassa(ei varma tieto)?
Miten muuttui suuttimien vaihdolla? Koneessa on jonkun verran syöttöä lisätty, ajoitusta aikaistettu ja puhallinta päivitetty. Savuaa likaa jos vielä syöttöä lisää, tahtoo enemmän  ilmaa ja viileää sellaista.

"Oma NH M100 (vakiona 100 hv) antoi syksyllä dynamometristä 223 hv." Teho moottorissa vai voimanotosta, muistatko minkälainen saparo pellin alle laitettu.
Välijäähdytin tekee paljon, onko mikä ahdin 120:ssä, nuo suuttimet kiinnostaisi, tai onko vastaavaa hyötyä suuttimien vaihdosta kun hintaa kuitenkin tulee aika paljon.
Tere! Onko kukaan arvon raadista vaihtanut NH TM sarjaan "vanhemman mallin" ruiskutussuuttimia(M,-ja 60 mallit), tai muita isompi suuttimia? Jos on niin onko ollut hyötyä. Onko muuttunut teho/vääntö, löpön kulutus, savutus tai jotain muuta eroa ilmennyt alkuperäisiin verrattuna. Mistä suutinkärjet hommattu? Entäs välijäähdyttimiä asennettu, jos on niin kiinnostaisi tietää millainen ja miten on sovitettu pellin alle( ei turhaa tilaa liiemmin ole)! Koneet vm.2000-2002 joissa ei cooleria vakiona.
NH tm 150 ahdot 1,2 bar ja moottoriteho 220hv(n.2000rpm), pukkaa hieman liikaa savua <1500rpm jolloin turbo valitettavasti vasta heräilee!
Julmetun kestäviä koneita, ek. käytössä keulakin on  aika julmetun leveä aluksi.
Sivuja: 1 ... 16 17 [18]