Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3

Viestit - Tm

mua kiinnostas kans miten ton voi toteuttaa, jos on ls systeemi kyseessä?
Mite kyntäjä tehny nuo?
"Kaikkiin T- ja N-sarjan HiTech-malleihin, N82:a ja N92:a lukuun ottamatta, tulee saataville 90 litraa minuutissa tuottava hydrauliikkapumppu. Lisäksi yksi hydrauliikkalohkoista on varustettu virransäätöventtiilillä. Uusi hydrauliikkavaihtoehto on suunniteltu asiakkaiden toiveiden pohjalta. 73 litraa minuutissa tuottava pumppu säilyy valikoimissa."

voi mahoton mikä hydrauliikan tuotto.. :D :D


"N- ja T-sarjaan tulee saataville uusi hydraulinen vetolaite. Uusi vetolaite liikkuu sekä ylös-alas että eteen-taakse."

oikeen liikku ylös ja alas. jokohan lukitus pusuu kiinni?



Eikö tuo oo aika turhaa itkemistä? Saahan sieltä sen 160l/min hydrauliikankin jos sellaista tarvitsee. Eikö se oo hyväkin että saa valita sen tasoisen koneen kuin tahtoo? Toisinkuin esim. NH:lla jossa pakkomyydään varusteita vakiona joille ei tulevalla käyttäjällä ole välttämättä mitään käyttöä...

joo mutta taas toisinpäin. Sitte ku meet käytettyä valtua ostaan niin lähes kaikki itkee sitä ku ne on niin huonoilla varusteilla. ja mitä haittaa siitä on jos niitä vakiovarusteita on jos ne kaikki saa kohtuuhintaan? paremminha sää saat sen sitte myytyä eteenpäinkin.

miksi sitten nh on halvempi paremmilla vakiovarusteilla?  valtrahan on aina hinnoteltu sillai että peruskone on halpa ja lisävarusteet maksaa..

**eikait ne hinnat heitä mihinkään. nykyään setorikin on länsikoneen hinnassa.

ihmeellistä itkemistä noi teidän jutut. mun valinta olis mekaaninen hydrauliikka ja 90l pumppu seuraavaan koneeseen. nykyisessä on 115l säätyvä. hyvä kun koneen pystyy rakentamaan mieleisekseen. en tajua miten siitä saa käännettyä negatiivisen asian???

ps.nyykkäristä puuttuu monta pakollista varustetta, esim. lasikatto ja taakseajolaite. ajovoimaa ei saa liikenneperän kanssa ja mallistosta puuttuu kokonaan mekaaninen +140hv malli. perinteisestihän juuri mekaaniset mallit myi nyykkärillä (fiatilla)

muistaakseni sinäkin "itkit" tässä taannoin jottae käytettyä valtua että kun on niin huonoilla varusteilla.
mun mielestä mitä haittaa on jos esim, traktorissa on 4 hydraulilohkoa vakiona? valtussa näin ei oo ainakaa ennen ollut, liekkö vieläkään? samoten ilmastointi?
"Kaikkiin T- ja N-sarjan HiTech-malleihin, N82:a ja N92:a lukuun ottamatta, tulee saataville 90 litraa minuutissa tuottava hydrauliikkapumppu. Lisäksi yksi hydrauliikkalohkoista on varustettu virransäätöventtiilillä. Uusi hydrauliikkavaihtoehto on suunniteltu asiakkaiden toiveiden pohjalta. 73 litraa minuutissa tuottava pumppu säilyy valikoimissa."

voi mahoton mikä hydrauliikan tuotto.. :D :D


"N- ja T-sarjaan tulee saataville uusi hydraulinen vetolaite. Uusi vetolaite liikkuu sekä ylös-alas että eteen-taakse."

oikeen liikku ylös ja alas. jokohan lukitus pusuu kiinni?



Eikö tuo oo aika turhaa itkemistä? Saahan sieltä sen 160l/min hydrauliikankin jos sellaista tarvitsee. Eikö se oo hyväkin että saa valita sen tasoisen koneen kuin tahtoo? Toisinkuin esim. NH:lla jossa pakkomyydään varusteita vakiona joille ei tulevalla käyttäjällä ole välttämättä mitään käyttöä...

joo mutta taas toisinpäin. Sitte ku meet käytettyä valtua ostaan niin lähes kaikki itkee sitä ku ne on niin huonoilla varusteilla. ja mitä haittaa siitä on jos niitä vakiovarusteita on jos ne kaikki saa kohtuuhintaan? paremminha sää saat sen sitte myytyä eteenpäinkin.
Haluatko että perustamme tukiryhmän  ??? Mitä tuo cr tarkoittaa ?

oisko commonrail
1. Ford
2. Ford/newholland
3. Newholland
hyvä rattori josta saa tarvittaessa voimaakin. ja järjen kanssa ajelevalla kuskilla kestääkin. kaikkihan saa hajalle jos haluaa. onko pc vai rc vaihteisto?
Ihan ok koneita.
itsellä tm 190 loppuun kutiteltu tietokone puolelta ja 142 scanian suuttimilla.Tehoa n.300
Kulutus esim noukkarin edessä 18l/h ja tavaraa liikkui päivässä n.20-35ha ja siiirtomatkat 1km-7km
En pidä pahana.
Kunnes taas talon uusin tulokas 7430aq (ei lastua,tulossa ohjelmointi) vie 30l/h pelkän karhottimen kanssa.

Noukkari kone tankataan harvemmin kun tämä karhoitin/niittokone.

Toivon erittäin paljon että kulutus tippuu ohjelmoinnin jälkeen.JD pieni kulutus myyttiä jos sillä töitäkin tehdään.Kulutus kokemukset n.120h ajalta

Taitaa olla sun entinen kone tuossa ylivieskan keskon pihalla?
Älä kosketa edes pitkällä seipäällä.

höpö höpö. kommentti perustuu varmaan kokemukseen?

Ihtellä moinen kampe ja ei huonoa sanomista. kohtuu hintasia voimanpesiä. tosin vakiona hiukka laiskoja, mutta saa piristettyä. ite oon mieltyny kyllä.
Nyt kun muistin katsoa pumppua niin, kansi kiinni 4 pultilla, 3 norm ja 1 torx kanta. Aika jännä.
Kannen takaosasta menee putki imusarjaan ja keskellä kantta sen päällä heiluu/pyörii noin 16mm halkaisijaltaan oleva tappi. Tai ainakin sellaiselta se näyttää.
Mikäs virka sillä on, vai koristeenako siinä on?


Sinetti tojennäkösesti
Tänään muokattiin mxm ahtotappi.Nyt se suhajaa kiihdyttäes ja niinkuin pyytää lisää  :o
Kunnolla säädettyjä Teromanniki kun koittais,ei puhuisi loodan tehohukista mitää 8)

siis mitä ootte muokannu?
ois kova sana jos mallin kertosit
Itselää 155 ja 190 temmi.

155 penkitetty reilu 210hp,ei täysissä säädöissä.
190 löyty joku pari kk sitten 255hp,nyt vielä suuttimet vaihdettu scanian mallisiin,vetää aika paljon vielä mukavammin.Kun noukkarin veto lähestyy saattaa sähö possi vaihtua mekaaniseen.

passaako scanian suuttimet entisille rungoille?
Entäs joutuuko tietokoneen vaihtaa jos muuttaa sähköpumpun mekaaniseen?

Mulla semmoinen tuntuma että voimat hukkuu sinne nappi- vaihteistoon,,,,,?

Muutoin ei liene mahdollista ?
 :o



höpö höpö

125 ttä aikanaan ruuvattiin, ei se just miksikään muuttunut ; sama nuha pumppu kun vertaa Man niin

eiköös tuossa ole sama pata ?
 ???


te ette oo osannu. eihä se pelkällä syötön säävöllä miksikää muutu, savuttaa vaa enempi ja syö polttoainetta.
mekaanisen pumpun säätäminen on hallussa, mutta tuota sähköstä ei taija noinvain pystyäkkää säätää.

on sama moottori. ja saa voimaa.
onkos raatilaiset piristäneet 190 temmejä? jos on niiin miten? kiinnostas kuulla kokemuksia. saa lähestyä yyveelläki. kiitän.
Sivuja: 1 [2] 3