Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 245

Viestit - koivumaki

Niin.Alemman päästötason moottoreitahan Sisu tekee vissiin venäjälläkin.Ja kiinassa.
Eihän niitä tänne tuoda.
Juu kauhian selauksen takana nuo pdf:t.
Manuaaleissa on erilaiset kuvat.770n nostokorkeudeksi 14.9-30 renkailla ilmoitetaan 4m kauhan kääntöpisteeseen.
670n piirroksessa nostokorkeus on sama.Tekstissä ilmoitetaan nostokorkeukseksi 3.5-4.04m riippuen traktorista.
Jotenkin piirroksesta voisi päästä käsitykseen että mitat olisivat samat.Sittenkin.

Tuli pieni ajatuskatko.vertasin ajatuksissani 660/670.
Kaivelin Ålön sivuilta vanhoja manuaaleja.Jos nyt oikein katsoin 670 nostaa maanpinnan tasossa tapeista noin 2250kg.Ja 770 2500.
Ja jos noista vähän keskenään erilaisista manuaaleista sain selvää niin 770 on myös pidempi aisoiltaan.

Tuolta manuaali 700/900 ja 670 erikseen.

http://media.alo.se/fotoweb/Grid.fwx?archiveId=5051&position=1&search=#Preview289
Eikös noissa kahdessa ole suunnilleen sama nostovoima varustelevystä?
70n vaan nostaa kauempaa ja korkeammalle...
Vapaa sana / Vs: Autoletkauksia!
: 11.05.15 - klo:11:10
Volga velka vilu vekseli ja nälkä.
Osta Volga ota velka Volga loppuu ennen kuin velka.
Alsosa vekselinvihreä,yläosa tuskanpunainen=Mosse.
Ainut kulutuksen laskeminen on litroja tonneja tai kuutioita kohti. Jossain tapauksessa hehtaaria kohti. Tuntikulutus ei kiinnosta. Seisokkitunnit kuluttaa aina eniten.

Tää on totta.Esim.tuon T214n keskikulutus oli suht pieni kun sillä on ajeltu esittelylenkkejä pitkin pihoja.Ja tyhjäkäynti laskee keskikulutuksen,mutta työsaavutukseen verrattuna kulutus on ääretön 8).Valitettavasti en mitannut erään kärrylenkin kulutusta johon mulla olisi vertailutietoakin.Usko kuitenkin että vanhan T160n ja tuon T214n kulutus on aika lähellä toisiaan.

Laskin noista luvuista että meidän kokeilun keskikulutus oli noin 18 l/h.Ja siis koko ajan kk.oli T214llä 8 litran paikkeilla.
Isoja on vaihtelut töiden mukaan.
Meillä oli noin 70 tuntia ajettu Valtra T214 koeajossa.Tullessa keskikulutus noin 7 litraa.Vajaan kymmenen tunnin koeajoilla kärrynvetoa ja hakkurin pyöritystä yms.niin saatiin kka nousemaan noin 1,5 litraa....Mittarin mukaan hetkellinen huippu 40l/h.Alamäessä ylikierroksilla 0. 8)
Vapaa sana / Vs: Veemelin itseruoskinta
: 21.04.15 - klo:21:14
Voimakolmikko on kohta parikymmentä vuotta tehnyt Anetissä töitä Kakon saamiseksi oppositioon.Tulostahan tuli viimein.

Täähän on heille voitto.... ;D
Keskusta ja Persut kiittävät VeetiEemeliä jälleen kerran hyvinhoidetusta Kokoomusänkyröinnistä, joka on estänyt montaa Kokoomusta äänestämästä.

On hyvä kun sitkeä vuosien työ palkitaan.Polvihousukouho ja Käteinen auttoivat Anetin voimamiehiä hiukan. 8)
Pari viimeisintä pääministeriä ois pitäny lähettää etelänavalle suurlähettiläiksi.

Voimakolmikko heille lakeijoiksi...
Vapaa sana / Vs: Saatanan härski MaasTulli
: 16.03.15 - klo:22:55
Aika härskiä tosiaan painaa lehteen voimakolmikon saavutukset puoluekannatuksen suhteen....
Tänään sanottiin että Tupin piti ajaa Suomen etua hallituksessa,ajoikin Kakon etua.Nollatuloshallitus....
Vapaa sana / Vs: Sote
: 05.03.15 - klo:22:35
Nyt kun sotaveteraanien määrä vähenee niin onneksi Soteveteraanien määrä edes lisääntyy.
tuelva hallitus joutuu laatimaan erityislain SoteVeteraanien eläkkeille.Lista ekoina Vinna Herkkunen,VieteriBarbi,Huhanna Suovinen..puhumattakaan kahdesta pääministeristä
 yms... 8)
Jo vuonna 1959 Ford toi markkinoille Select-o-Speed laatikon.

Niin tämähän oli kansainvälisen hätäkutsun(SOS) uusi tuleminen....
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 245