Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 849 850 [851] 852 853

Viestit - SAS

Huonoa mainosta sille kuskille joka tuon aiheutti.
Ottaakka nyt poikaset järki käteen ei voi olla Traktorin vika
jos kuski raskaasti töppää.Kerran oli koneviestissä juttu jossa tutkittiin konerikkoja niistä kuskin töppäyksiä oli yli 80 prosenttia.
Opetelkaa poikaset ajamaan ensin ja sitten vasta arvostelemaan traktoreita tuollaisten vaurioiden jälkeen.Joku roti se pitää olla.
Ehdottomasti ulkolainen traktori siinä samalla tuet keskieurooppalaista
maatalousklusteria ja nopeutat Suomen maatalousklusterin alasajoa.
 ;D :o
Vapaa sana / Kiinan lauha talvi
: 30.01.08 - klo:18:50
Kyllä nyt ilmasto lämpenee kun Kiinassakin on kylmin talvi 50 vuoteen.
Toissa iltana tuli tv ohjelma pätkä missä tutkijat olivat kaivaneet puuttomalta nevalta valtavia lieko puita elikkä joskus on ollut tosi edulliset kasvuolosuhteet Suomessakin ,tutkija totesi että ilmasto muuttuu edestakasin kylmästä kuumaan ja takaisin kylmään se on luonnon oma järjestys.Nyt vaan tätä muutosta yritetään pistää ihmisen syyksi ja siinä etunenässä ovat meidän huijaavat politiikot.
Suomessa on polttoaineet huippukalliita kiitos siitä demarivaltaiselle
valtiovarainministeriölle ja etenkin "Kloppi Kataiselle"joka ei tee kuin vahinkoa Suomen taloudelle yltiöpäisellä vihertymisellä.
Kansipahvin voi tarkastaa sillä että laittaa aivan täyteen syylerin ja käynnistää koneen ja antaa käydä esim 1500 kierrosta minuutissa ja koko ajan tarkkaillen syylerin aukolla niin kauan kunnes termostaatti aukee silloin pitäisi tulla isoin ilma kupla ryöppy mutta sitä tulee kyllä tasasesti lähes alusta asti jos kansipahvi tai kansi tai putkivika.
Seuraava tarkastus kohde on hytin katossa olevat letkut .Olen kuullut tapauksen jossa letkut oli laitettu jo uutena luuttuun kattotilassa ja vuosien päästä vasta alettiin ihmetellä kun letkut vanheni ja menivät lopullisesti luttuun ,tarkista samalla kennon läpimeno vedellä elikkä huuhtele se ,siellä voi olla ulkopuolella moskaa ja sisäpuolella kattilakiveä jos nesteitä ei ole vaihdettu tarpeeksi usein ja jos syyleri vetenä on käytetty raanavettä jossa on rautaa.
Jos on rautaa vesijohtovedessä käytä aina tislattua vettä eli vaikka akkuvettä.Katon irrotus onnistuu kahdelta paremmin kuin yhdeltä,mutta uudemissa malleissa katossa on luukku josta voi ainakin kennon puhdistaa mutta en ole varma näkyykö siitä letkut.
Tee muuntajalla reijät 3 ja piikin puikko ja virtaa niin pajon kun koneesta lähtee max 200 a.Tai leikkauspuikolla.
Tässä suora lainaus TM loppuyhteenvedosta koskien Rangeria:
"Ford on voimalinjansa suhteen henkilöautomainen kokonaisuus.
Maantieajossa moottorin veto on selkeätä ja vaihteisto toimii hyvin.
Ongelmiin joudutaan kuitenkin liikeellelähdöissä niin ylämäessä,maastoajossa kuin perävaunua hinattaessakin,jolloin moottorin alavääntö on myös henkilöautomaisen ohutta.
Fordin muita ongelmia olivat tunnoton ohjaus ja luvattua heikompi todellinen kantavuus. Hyvää:Neliovisuus ,runsas varustelu Huonoa:
Kuulamutteriohjaus ,Ylläpitokulut Numeroiden mukaan Suurin kantavuus ,Peinimmät lavamitat  "
Nissan navarasta :" Rajallinen kantavuus luo myös omat esteensä auton todelliselle hyötykäytölle.Nissan on ryhmän suurin ,tehokkain ja kallein auto.Sen maantieajo-ominaisuudet edustavat kärkeä ja sisätilojen toimivuudessa vain yksi auto pääsee lähelle.Maastoonkin ominaisuudet riittävät mutta niin metsissä kuin kaupugissakin Navaran ulkomitat ja laaja kääntöympyrä alkavat olla ongelma..
Hyvää:Voiman määrä ja laatu,Maantieominaisuudet.Huonoa:Isot ulkomitat ,rajallinen kantavuus. Numeroiden mukaan Pisin akseliväli,Suurimmat lavamitat.Toimitusjohtajan valinta.
TM oli pakujen testi aivan hiljan eikä siinä ainakaan rangeri juhlinut kovin lahjakkaasti.Komia se kyllä on mutta silläkään ei aina pärjää.
Vapaa sana / Rooman liiton
: 24.01.08 - klo:21:44
itsemurha ohjelma eli hurlumhei ilmasto ja energiapaketti on julkistettu
Kyllä nyt Amerikalle ja Kaukoidälle nauru maittaa kun Rooman l.alkaa
puhdistaa ilmaansa,anna mun kaikki kestää.
Siinä tohloilessa menee Euroopasta muutama 100 tuhatta työpaikkaa mutta mitä niistä kun maailma pelastuu.
ovat jokapäiväistä touhua kuuluu maakunnasta ja oli kuvakin Maaseutu lehdessä .Kansia napsuu poikki ja venttiilikumien kanssa käydään pajoilla sylipainia harvase päivä.
Kerro juuri sinä känsäläinen oletko näitä kuullut.
Aski ongelmat on kaikkien tiedossa niistä on nyt tässä yhteydessä turha turista nyt keskitytään moottoriin.
Eräällä korjaamolla asentaja oli hirttäytynyt venttiilikumiin kun oli niin kyllästynyt niitä rassaamaan jontikan sisältä.
Velipoika soitti Ylöjärveltä ja kertoi kuinka Rantatiellä (Tampereelle menevä valtaväylä)oli maanataiaamuna rekka mäessä linkussa kun oli joutunut ruuhkan takia hiljentämään siitä taas johtui liikennekaaos joka kesti pari tuntia ,autoja oli yhtenä jonona Ylöjärveltä Tampereelle asti .Rekka juuttui sen takia kun ei ollut hiekotettu koko aamuna vaan yöllä oli suolaliosta pistetty mutta se jäi lumen alle.
Tie on YIT hoidossa mutta kun tulee tälläinen tilanne kukaan ei juuri vastuuta ota vaan asiaa pallotellaan edestakaisin istansista toiseen niin kuin viime talvena kun Tampereen kaupunki joutui liikennekaaokseen lumisateen takia ja lumet olivat keskellä kaupunkia vielä viikon päästäkin.Tämä onkin sitä kuuluisaa Tampeeereeen mallia.
Tämä malli näkyy jo levinneen ympäri Suomea.
Uutuuksia on tulossa sen voin sanoa mutta ei sen enempää ettei joudu hankalaan paikkaan.Maltetaan nyt aivan rauhallisena ei mitään paniikkia.Käännetään ajatukset vaikka kauniisiin naisiin ennen kuin rakkoleihin.
Oikaistaan heti vääriymmärys eli uusi etunostolaite on VALTRAN suunnittelema eikä heti tule Ferkuihin.
rapidilla ja kaikilla suorakylvökoneilla Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan tuotetaan HOMEVILJAA.!!!!!!
Näin asiat ovat kuin kirjoitat ,mutta mutta kun isännät ja emännät hallintoneuvostossa ovat niitä JOOPA JOO tyyppejä niin ei tapahdu mitään vaikka nyt olisi tuhannen taalan paikka nostaa hintaa.
Tunnen täältä omalta alueelta muutaman jotka kuuluvat hallintoon ja en kyllä yhtään ihmettele vaikka mitään ei tapahdu on ne sen verran joukeita tyyppejä että ei sytytä pitkään aikaan.
Valion herrojen mukaan ei ole koskaan oikea aika nostaa hintaa ja tähän isännistö tyytyy vuodesta toiseen .Herrat vie ja isännistö vikisee.Valitkaa uudet päättäjät niin alkaa tapahtumaan,teillä tuottajat ja Valion omistajat on valta ei Valion palkkarengeillä tämä
tosiasia pakkaa unohtua.
Kirvesmiehen sivukulut oliko se nyt ilman lomarahaa on 58 %.
Useimmiten maatalousyrittäjän palkka jää pienemmäksi kuin työtekijän. Eipä juuri alle 12 euron kukaan lähde karjahommiin.
Useimmiten tuon saa jo pimeenäkin.
Mitä tästä opimme ,sen että kun tuotantoo laajentaa kannattaa laskea tuottaako laajennus omaan pussiin vai rengin.Rankan laajentamisen jälkeen voi viivan alla olla sama summa kuin ennen.
Mutta velkamäärä ruhtinaallinen joka taas syö omaa palkkaa joka hetki.Muista kultainen sääntö "velka otettaessa veli mutta maksettaessa velipuoli.
Sivuja: 1 ... 849 850 [851] 852 853