Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 20

Viestit - Räkkyjooseppi

Vapaa sana / Vs: Liikkumavara
: 24.04.17 - klo:21:57
Loimitus toisaalta työllistää raha palaa valtiolle ja kunnille,mutta tuota ei veeti eikä sepe ymmärrä.
Laittakaa toimiva linkki jos vaan suinkin osaatte.
Kasvintuotanto / Vs: Kylvöt 2017
: 21.04.17 - klo:21:11
Kolme viikkoa kevät myöhässä.
Koitas nyt rääkyjä pysyä aiheesaa,vai onnistuuko?
Kukahan se aiheesta lipesi tais olla joonascayboy =(loimaan herra).
Dodii eipähän valtralla vieläkään vian aiheuttajaa keksineet vaan vaihtoivat vähän kaikkea. Ja joku on kehunut valtran huoltoa ylivoimaseks taino ohanse ylivoimasen kallista  :o no suostuivat lunastamaan konee takasin kun tarpeeks kuuluvaan ääneen sopivasti asiakkaiden ympäröimänä kerroin mielipiteeni kyseiseen merkkiin. Kuitenkin neljäs valtra oli ja mikään ei kestäny tuhatta tuntia ilman remonttia, jossei moottori niin peräauki. Oispitäny uskoa jo toisen koneen kohalla. Kuitenkin talossa monet muut merkit kestäny ilman suuria murheita jopa maasiat. yhtäkään autopoweria eioo saatu menemään vaikka kymmenkunta konetta ollu ajossa ja parhaassa 20000 tuntia. Taitaa 7530 jonnu tulla valtran tilalle,  löyty alta tuhat tuntia ajettu kone sopivasti varusteltuna. Muutama seiska tonnari jonnu lyötyy ja jyrsimellä kuolutetaan niin että hirvittää. 180-90 fiat oli kova kones palovaan suon laitaan.
Onpa provo taas liikkeellä ,jonnu suolle voi että sentään ihan alkaa naurattaan. :)

Voi että me naurettiin....eiks ni?
Susikoski kertoi että siellä Loimaalla oli äänten laskussa jotakin häikkää ,oli kuulemma
loimaan herran sukulaisia ääniä laskemassa  :) :) :) :) :) sille nauretaan eiks vaan !
Dodii eipähän valtralla vieläkään vian aiheuttajaa keksineet vaan vaihtoivat vähän kaikkea. Ja joku on kehunut valtran huoltoa ylivoimaseks taino ohanse ylivoimasen kallista  :o no suostuivat lunastamaan konee takasin kun tarpeeks kuuluvaan ääneen sopivasti asiakkaiden ympäröimänä kerroin mielipiteeni kyseiseen merkkiin. Kuitenkin neljäs valtra oli ja mikään ei kestäny tuhatta tuntia ilman remonttia, jossei moottori niin peräauki. Oispitäny uskoa jo toisen koneen kohalla. Kuitenkin talossa monet muut merkit kestäny ilman suuria murheita jopa maasiat. yhtäkään autopoweria eioo saatu menemään vaikka kymmenkunta konetta ollu ajossa ja parhaassa 20000 tuntia. Taitaa 7530 jonnu tulla valtran tilalle,  löyty alta tuhat tuntia ajettu kone sopivasti varusteltuna. Muutama seiska tonnari jonnu lyötyy ja jyrsimellä kuolutetaan niin että hirvittää. 180-90 fiat oli kova kones palovaan suon laitaan.
Onpa provo taas liikkeellä ,jonnu suolle voi että sentään ihan alkaa naurattaan. :)
Liian alhainen rengas paine 1,6 Kg pitää olla  ,mutta voi olla veltto runko renkaassa.
Muuta ei ole nykyään enään otettu kuin Misukkaa.
Silmukoissa jotain eroja?
Ei johdu siitä, nostovarsilla keventäessä menee lukkoon.

Sokki vuotaa ,yleinen vika noissa.
Ai shokkiventtiilikö
Eikös siinä ole erillinen nappi josta nostetaan koukku lukitukseen siellä on oma suojasysteemi joka estää koko nostolaitteen hajoamisen jos kuormaa liikaa.
Eihän Fentti huonoin ollu. Valtraan ei mahtunu ketjut, unohdit sen?
Onko niin hullua joka 650 renkailla menee metsään.?
Sokki vuotaa ,yleinen vika noissa.
Kv testissä fentin hytti oli hyisen kylmä ei ole tehty pohjolan oloihin.
Miten on mahdollista että noin ylihinnoiteltuun traktoriin ei saa rahallakaan kunnollista capiinia.
Myös valot olivat surkeat ja kapeat.
Vapaa sana / Vs: Ompa aika mestareita !
: 15.03.17 - klo:16:49
Sas sanoi että talvet lämpenee ja kesät kylmenee ja niinpä on käynyt ,viime kesänä 2 helle päivää.
Uusien bensiiniautojen hiilidioksidipäästöt ovat olleet jo 2010 alkaen keskimäärin alemmat kuin dieseleillä. Luetteloa kun katsoo, niin nämä bensiiniautot, joissa on alle 100 g lukemia, ovat mopoauton kokoluokkaa. Alto 1.0, Smart for two, Nissan Micra, Fiat 500

Vastaavasti eniten myydyt dieselautot ovat lähes kaksi tonnia painavia kaksilitraisia yli 150 hevosvoimaisia farmareita.

Näiden kahden autotyypin vertailu on lähinnä typerää.

-SS-
sitten kun vielä suhteutetaan päästöjen suhteen 5000 foorti ja uus kaks tonnis painava dieselfarkku, rehellinen veronmaksaja on uhri tässäkin tilanteessa :-\ :-\ :-\ :-\

Jos olisi Leukku 272, niin olisi viidesosan janoisampikin vielä. Ford 5000 Nebraskan testissä kulutus 0,52 lbs/hv tunti, Leukulla 0,62

-SS-
Mikä siinä on että foortin tuhat sarja ja ainakin deutsin moottorit lykkää sitä kitkua tyhjä käynnillä,pahin on 4000 foorti. Deutsin nyt  ymmärtää ne ilmajäähdytteiset.
Oksa vaihda tämä sen remonttinyykkärin tilalle saat 60 luvun tekniikkaa 2000 luvun pelleillä. :)
https://www.nettikone.com/john-deere/5820/1601866

Onko tuo uutenakaan maksanut noin paljon ?
Vapaa sana / Vs: KATEUS!!!!!!!!
: 12.03.17 - klo:14:04
No sen verran ilkkaa autetaan että jos tuet tippuu 0 euroon änkyräsivutoimiviljelijältä niin hyvin harva heistä enään jatkaa tilkkujensa viljelyä eli ne kannattaa noin 1000 euron /ha. tappion välttämiseksi vuokrata tai myydä aktiivipäätomiselle viljelijälle.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 20