Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11

Viestit - kenni_

Tuli tollanen kampe hommattua ja nyt huoltoo tehdessä hydesuodattimia ei löydy mistään.
Räjäytyskuva ei kerro muutakun että sellanen peltinen on jossain. En vaan oo vielä sitä löytäny :S
Entäs onko kukaan korjauttanu näissä ilmeisen yleistä tuntimittarin vikaa?
tuo rankapöytä on vaan hyvä noiten kanssa...   helpottaa selkää paljon...                    ite ajelen combilla sen mikä vain pöytään terän eteen sopii...   ja kun kuuteen halkoo niin on melkein sellaista klapia ettei ite raaski polttaa...

Siis rankapöytähän on pakollinen jos vähänkään enempää tekee. Meillä se on mallia omavalmiste, mutta hyvin toimii. Puut on 5 metrisiä eikä oo mitään ongelmaa.
Eikö kellään oo mitään kokemuksia tai edes mielipidettä tästä vehkeestä?!?
Onko kenelläkään omakohtaisia käyttökokemuksia kyseisestä kamppeesta? Olis tulossa vanhan power 70S:n tilalle.
No jos pysytään ko yrityksen valmistamissa tuotteissa nyt ens alkuun... katotaan sitten myöhemmin niitä osakkeita.
Onko raadilla kokemuksia kyseisestä kamppeesta? Tulis pyörittäjällä varustettuun telakoneeseen. Uskaltaako uuteen yritykseen sijoittaa, ettei käy niinkun rotosetin kanssa..?
Siis se primeri on juuri sitä varten että saa kaasariin bensat nostettua tankista, ei sitä tarvi ilmata. Oliskohan joku kumi hapertunu kesän aikana..
Mikähän mahtaa olla kun vaihdoin kalvot ko. vehkeeseen ja nyt ei primeripumppu ime enää bensaa tankista? Tankissa kuplii mutta pumpulle ei tule tavaraa. Viime talvena toimi vielä hyvin.
Koitin kalvojakin että jos olis tiiviste menny väärin mutta ei vaikutusta. Ja samanlailla ne mun mielestä nyt on kun vanhatkin.

Mahtoiko siihen primeriin saada letkut väärin päin?

Primerin letkut ei oo ollu irti missään vaiheessa.
Mikähän mahtaa olla kun vaihdoin kalvot ko. vehkeeseen ja nyt ei primeripumppu ime enää bensaa tankista? Tankissa kuplii mutta pumpulle ei tule tavaraa. Viime talvena toimi vielä hyvin.
Koitin kalvojakin että jos olis tiiviste menny väärin mutta ei vaikutusta. Ja samanlailla ne mun mielestä nyt on kun vanhatkin.
Katkasija itsessään on ehjä, vaan se ite muovinen vipu siinä kahvan päässä.
Pitää kysyä piruuttaan nokalta mitä maksaa. Mutta veikkaisin että halvimmalla sais jostain ulkomailta jos vaan tietäis mistä ja millä nimellä ettis.
http://www.hydrauliikkakauppa.fi/servoventtiilin-kahva-onoffon-kytkimella-p-3380.html Eli siis tällänen kahva kyseessä. Kuten huomaa, koko helvetin kahvan saa tolla 45e!
Mistä sais hydraulisesti esiohjattujen kahvojen päissä olevat keinukytkimet, siis ne muoviset lirpakkeet mitkä keikkuu kahteen suuntaan?
Keskolta en osta koska siellä maksaa 20e suojakumi ja 25e se pieni muovinen lirpake! Ihan sairasta ryöstöö! Keskolta siis kun on nokan kärry..

Kuka näitä kahvoja valmistaa ja voisko valmistajalta suoraan kysyä?

Eli ei pakkasella käymään?

Lähtee kyllä kun on vaan hehkut kunnossa. Näissäkään ei kannata säästellä koska tarvikehehkut on välillä mitä sattuu ja saattaa sekottaa tai jopa hajottaa koko hehkutusjärjestelmän. EGRrät ja catit kannattaa repiä samantien pois..
L200 on hyvin pitkälle samalla tekniikalla kun vanhemmat pajerot. Koneessa on ollu ongelmia tasapaino-akseleiden kanssa, mutta melkein aina syy on ollu siinä että tasapaino-akseleiden hihnaa ei oo vaihdettu samalla kun jakopään hihna. Myös etuvedon kytkentä tapahtuu alipaineella ja siinä on muutama mahdollinen vikapaikka, mutta useimmiten syynä on viallinen solenoidi tai vuotava alipaineletku/putki. Janoisiahan noi on vrt. vähän uudempiin autoihin. Mitsun kone on kuitenkin melkein sama kun ensimmäisissä pajeroissa 80-luvun alusta. Varaosia tosin on suhteellisen hyvin tarjolla. Itellä on 2003 yksilö joka osottautu kyllä vähän pommiks oston jälkeen, mutta muuten kyllä ihan toimivia autoja. Mielestäni hinta/laatusuhteeltaan parempia kun hiluxit jotka on aika paljon kalliimpia.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11